Skocz do zawartości


Zdjęcie

Hangar 9 Spitfire MK II do elektryfikacji


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Pioterek

Pioterek
  • Modelarz
  • 3540 postów

Napisano 12 sierpień 2014 - 22:19

do góry nogami bo widziałem że tak wyważają. Jest jakaś różnica czy do góry czy do dołu


Dolnopłaty wyważa sie do góry nogami. W pozycji do lotu nie można utrzymać równowagi. Hangar 9 jest raczej solidną firmą a ten model produkowany jest od wielu lat więc chyba można przyjąć SC podawany przez producenta. W moim Mustangu SC podany był prawidłowo. Przyjąłbym wyważenie lekko na przód.

#22 Modelarz 2123

Modelarz 2123
  • Modelarz
  • 40 postów

Napisano 12 sierpień 2014 - 22:34

Tak też chyba zrobię poczekam jeszcze co napisze kolega Depesz bo mówił że też miał ten problem



#23 Emhyrion

Emhyrion
  • Modelarz
  • 1999 postów

Napisano 13 sierpień 2014 - 07:22

dodałbym jeszcze, że się wyważa po wciągnięciu podwozia. 



#24 M.Ch.

M.Ch.
  • Modelarz
  • 779 postów

Napisano 13 sierpień 2014 - 07:57

Witajcie,

 

przyznam, że ten model baaardzo mi się marzy.

W kwestii elektryfikacji, znalazłem coś co ułatwia eksploatacje (wymiany Li-po). Ktoś się poprostu pokusił o zrobienie klapki od góry. Nie ma już konieczności demontażu skrzydeł.

http://www.rcgroups....d.php?t=1394370



#25 kesto

kesto
  • Modelarz
  • 1205 postów

Napisano 13 sierpień 2014 - 12:48


W kwestii elektryfikacji, znalazłem coś co ułatwia eksploatacje (wymiany Li-po). Ktoś się poprostu pokusił o zrobienie klapki od góry. Nie ma już konieczności demontażu skrzydeł.

http://www.rcgroups....d.php?t=1394370

Ja tak zrobiłem ze swoim Spitfire http://pfmrc.eu/inde...e-z-deagostini/