Skocz do zawartości

Hangar 9 Spitfire MK II do elektryfikacji


Rekomendowane odpowiedzi

do góry nogami bo widziałem że tak wyważają. Jest jakaś różnica czy do góry czy do dołu

Dolnopłaty wyważa sie do góry nogami. W pozycji do lotu nie można utrzymać równowagi. Hangar 9 jest raczej solidną firmą a ten model produkowany jest od wielu lat więc chyba można przyjąć SC podawany przez producenta. W moim Mustangu SC podany był prawidłowo. Przyjąłbym wyważenie lekko na przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

przyznam, że ten model baaardzo mi się marzy.

W kwestii elektryfikacji, znalazłem coś co ułatwia eksploatacje (wymiany Li-po). Ktoś się poprostu pokusił o zrobienie klapki od góry. Nie ma już konieczności demontażu skrzydeł.

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1394370

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii elektryfikacji, znalazłem coś co ułatwia eksploatacje (wymiany Li-po). Ktoś się poprostu pokusił o zrobienie klapki od góry. Nie ma już konieczności demontażu skrzydeł.

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1394370

Ja tak zrobiłem ze swoim Spitfire http://pfmrc.eu/index.php?/topic/43961-spitfire-z-deagostini/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.