Skocz do zawartości

Hangar 9 Spitfire MK II do elektryfikacji


Rekomendowane odpowiedzi

do góry nogami bo widziałem że tak wyważają. Jest jakaś różnica czy do góry czy do dołu

Dolnopłaty wyważa sie do góry nogami. W pozycji do lotu nie można utrzymać równowagi. Hangar 9 jest raczej solidną firmą a ten model produkowany jest od wielu lat więc chyba można przyjąć SC podawany przez producenta. W moim Mustangu SC podany był prawidłowo. Przyjąłbym wyważenie lekko na przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witajcie,

 

przyznam, że ten model baaardzo mi się marzy.

W kwestii elektryfikacji, znalazłem coś co ułatwia eksploatacje (wymiany Li-po). Ktoś się poprostu pokusił o zrobienie klapki od góry. Nie ma już konieczności demontażu skrzydeł.

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1394370

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii elektryfikacji, znalazłem coś co ułatwia eksploatacje (wymiany Li-po). Ktoś się poprostu pokusił o zrobienie klapki od góry. Nie ma już konieczności demontażu skrzydeł.

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1394370

Ja tak zrobiłem ze swoim Spitfire http://pfmrc.eu/index.php?/topic/43961-spitfire-z-deagostini/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.