Skocz do zawartości

Falcon 25


Krychol RC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 243
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość slawekmod

W komorze silnikowej daj od wewnątrz balsę 3- 4 mm przyklejoną do boczków ( wzmocnienie ). Do wręgi silnikowej doklej listewki trójkątne (między wręgę silnikową a wzmocnienia boczków ze sklejki) Bez tych wzmocnień przy krecie silnik wjedzie do wnętrza kadłuba razem z wręgą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobi wręge z balsy to odpadnie łoże przy próbie odpalenia silnika :(

 

Lepiej zdobądź jakis kawałem bukowego drzewa i zrób łoże drewniane przyklejone do boczków i do wręgi. Ew. wręge silnikową zrób ze sklejki 1,5mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekmod

Motyl, ja mam nadzieję że Krystian zrobił wręgę silnikową ze sklejki.Nie myślałeś chyba że ja robię te wręgi z balsy. :lol:

EDIT: na planie łoże silnika jest takie jak proponuje Motyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w motoszybowcu na silnik 1,5ccm wrege 5mm.

 

 

No to masz za grubą :D

 

 

W madmanei na silnik 15cm jest 5mm. W moim CAPie jest robiona przeze mnie, silnik MVVS 4,6cm i sklejka 2mm :D

 

Więc jak da 1,5 mm i pod nia balse to starczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat wręgi silnikowej skończmy już temat bo ta wręga już jest zrobiona ze sklejki 3mm więc nie ma co zmieniać.

Proponuje przejść do tematu napędu.

W sklepie mi powiedzieli ,że silnik 2,5ccm może być ale z wiatrem może sobie nie poradzić więc zaproponowali mi żebym kupił ok. 3,5ccm i taki kupie skoro 2,5 będzie za słaby to od razu lepiej dać większy silnik i mieć nadmiar mocy.

A co do baku paliwa ,no to ile mililitrów ma mieć czy 100 a może 120ml więc proszę mi poradzić ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy 100 a może 120mm

 

Jest to obojętne, ale są powody za i przeciw każdemu.

 

Więc większy bak, to dłuższe latania ale i zarazem model przy starcie cięższy na nos.

 

Mniejszy bak, to przy starcie model lżejszy z przodu ale za to krótsze loty.

 

Ogólnie nie jest to wielka różnica, ale jako kryterum dodatkowe możesz wziać czy oba mieszczą się zaraz za wręga silnikową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że to spalina to start i lądowanie może odbywać się na okrągło(prawie).

Więc czy latasz 15 czy 20 minut to nie jest aż takie ważne ,nie musisz się martwić po każdym locie o ładowanie przez 2 godziny lipola. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motyl, nadal to brzmi strasznie ;-)

 

Mi 110ml starcza na 10 minut bezpiecznego latania na pełnym gazie(moim 2.5cm3) z zapasem ok 5 minut. Latając spokojnie to 15 minut lotu z zapasem ok 5 minut. Ale mój model do spokojnych nie należy więc... loty po 10 minut :mrgreen:

 

PS: latam na 80/20, czyli bez nitra i rycynka 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.