Skocz do zawartości

Airline Piper Cub - coś wart?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, może zdjęcia powrzucacie z różnych etapów budowy?

 

U mnie doszedł tydzień opóźnienia. Jak pisałem będę robił modyfikacje więc sama relacja też za prędko nie będzie no i nie wiadomo czy Ci się przyda. Ale co zrobię to wrzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 3 tygodnie później...
Na boku albo odwrócony.

 

Dzięki, bo w zestawie jest po skosie, ale obejrzałem fotki TYTANA i muszę powiedzieć że nie źle wygląda głowicą w dół. Oglądając te fotki mam wrażenie że została wymieniona wręga silnikowa, no chyba że się mylę. Przy następnym poście wrzucę fotki z mojej budowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na boku albo odwrócony.

 

Dzięki, bo w zestawie jest po skosie, ale obejrzałem fotki TYTANA i muszę powiedzieć że nie źle wygląda głowicą w dół. Oglądając te fotki mam wrażenie że została wymieniona wręga silnikowa, no chyba że się mylę. Przy następnym poście wrzucę fotki z mojej budowy.

 

Nikt nie zagląda więc zacytuję siebie. Wczoraj miałem okazję być na lotach i obejrzeć Piperka na ziemi i w locie. Okazuje się że jest to bardzo dobry model. Oblot w pełni udany.

img0340xq.jpg

img0380x.jpg

img0383x.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Panowie.

Tez jestem posiadaczem tego Pipera. Jeszce w kartonie ale w przyszłym tygodniu mam zamiar sie za niego zabrać. Silnik też już jest - własnie ASP 52 FS, zobaczymy czy nie bedzie za słaby, mam nadzieję że nie. Model wydaje się solidny pokrycie też niczego sobie ale nad mocowaniem skrzydła faktycznie trzeba popracować. W przyszłym tygodniu też zabieram się za docieranie silnika :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Panowie.

Tez jestem posiadaczem tego Pipera. Jeszce w kartonie ale w przyszłym tygodniu mam zamiar sie za niego zabrać. Silnik też już jest - własnie ASP 52 FS, zobaczymy czy nie bedzie za słaby, mam nadzieję że nie. Model wydaje się solidny pokrycie też niczego sobie ale nad mocowaniem skrzydła faktycznie trzeba popracować. W przyszłym tygodniu też zabieram się za docieranie silnika :mrgreen:

 

Ja silnik dotarłem dzięki koledze Pawłowi B. , który pokazał mi w jak prosty sposób zamontować silnik i zbiorniczek oraz jak zamontować cięgno przepustnicy.

Cała deseczka jest przykręcana do kawałka ciężkiego klocka. .

Deseczka wygląda tak jak na fotce:

img0007x.jpg

 

A ze składaniem Piperka musiałem się wstrzymać gdyż w moim zestawie po rozpakowaniu okazało się że jest uszkodzone poszycie jednego skrzydła. Złożyłem reklamacje i czekam. Nowy więc wolałbym żeby poszycie było oryginalne, w najgorszym wypadku wymienię kawałek pokrycia.img0313x.jpg

img0315x.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamontowany silnik 4-takt OS-MAX 70 LA .

Waga idealna ,zero wyważania.

Latam na mniej niż 1/2 gazu.

 

A czy coś zmieniałeś w trakcie budowy, bo w zestawie jest jedno serwo na lotki, ale co niektórzy przerabiają i dają dwa. Jak również przerabiane jest mocowanie silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam fabrycznie dwa serwa na lotkach.

Mój Piper pochodzi ze stajni Kyosho.

Jedynie co zmieniłem to podwozie na aluminiowe .Oryginalne z drutu o grubości 3mm było za słabe.

Lata fajnie,jedynie są trudne lądowania przy wietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam fabrycznie dwa serwa na lotkach.

Mój Piper pochodzi ze stajni Kyosho.

Jedynie co zmieniłem to podwozie na aluminiowe .Oryginalne z drutu o grubości 3mm było za słabe.

Lata fajnie,jedynie są trudne lądowania przy wietrze.

 

To by się zgadzało bo ma dużą powierzchnię nośną. A jak masz silnik zamontowany, bo w moim zestawie jest po skosie ale ja będę go montował cylindrem w bok.

 

Model dzięki pomocy Pawła B został szczęśliwie zakończony. Zestaw miał trochę nie doróbek, oszklenie kabiny odbiega od oryginału, silnik został zamontowany głowicą w dół.

Piankowe koła zamienione na gumowe oraz zostało wzmocnione podwozie.

Sam model prezentuje się tak jak na poniższych fotkach.

sn855564.jpg

sn855568.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Odświeżam temat, Piperek jest gotowy do lotu co widać na zdjęciach z postu powyżej, wczoraj na lotnisku docieraliśmy silnik.

Z lotów zamieszczę zdjęcia i filmik.

 

Piperek w trakcie docierania silnika, po niedzieli zamieszczę filmik z jego lotów.p1008090000.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.