Skocz do zawartości

Skłon silnika pchającego


ECO400

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Skłon w tym samolocie ustawiłbym na początek na 0 st(czyli brak he he),tak jak masz na pierwszej fotce jest zupełnie nieprawidłowo.Z moich doświadzeń wynika że linia siły silnika pchajacego powinna przebiegać w okolicach śarodka ciężkości i środka oporu aerodynamicznego.Kąty w silniku zależą również od użytego profilu, powierzchni nośnej,

Z wykłonem nie szalej, bardzo mały powinien byc ok,czasem nawet mniej niż 1.5 st.Ale i tu jak zwykle jest pytanko: Ile wzniosu na skrzydle ?i jakie gabaryty, i wogóle by ci nikt nie dogodził bo z silnikiem pchającym to jak projektujesz i budujesz samolot to musisz się namęczyć z tymi skłonami w praktyce :?

W moich modelach z silnikami pchającymi stosuję mocowanie silnika ponad linią skrzydła , dlatego aby zmieścić tam jak największe śmigło.Skłon (patrząc od tyłu)wynosi czaem nawet 5 st. do góry.(A może "odkłon" :lol2: ).A jak masz silnik poniżej lini skrzydła, to powinno być odwrotnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.