Skocz do zawartości

Akrobat Rapsody


woj-tech

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Powstaje u nas nowy model z przeznaczeniem dla syna na nowy sezon. Jest to konstrukcja Vejmoli o rozpiętości 1500 mm i długości 1100 mm. Do wiosny spokojnie się go zrobi a na chwilę obecną zrobione jest skrzydło i statecznik poziomy.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam.

Zastanawiałem się jaki silnik zastosować ale doszedłem do wniosku że już tego MVVS-a trochę wyczułem i można powiedzieć że się dobrze spisuje. Jak się pojawił w ofercie sklepu to postanowiłem go kupić. Ten ma regulację przy gaźniku i trzeba będzie bardziej uważać na palce.

 

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Mam taką cichą nadzieje że nie trzeba będzie go tak często regulować jak ten mój z tylną regulacją. Mamy MVVS-a z taką samą konstrukcją gaźnika tylko o pojemności 2,5 to pięknie chodzi bez dotykania do iglicy. Zresztą nie tak dawno wpadłem na pomysł że może wpływ na regulację ma podgrzewanie paliwa w zbiorniku przez tłumik. Robiąc 3-4 loty w pierwszym mam za wysokie obroty i trochę odkręcam iglicę. Po wylądowaniu model tankuje i czekając na lot paliwo się nagrzewa. :?: W drugim muszę już trochę przykręcić paliwa bo obroty są za małe. Przeglądając zdjęcia zauważyłem że w Częstochowie Skrabałek miał taką warstwę izolacyjną na zbiorniku. Muszę to zastosować u siebie i zobaczyć czy ta teoria się sprawdzi.

 

Dołączona grafika

 

Trochę ruszyłem do przodu z kadłubem.

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wojtek, a te blaszki z gwintem do przykręcania silniczka to proponowałbum przykręcić do łoża, nie tylko przykleić, bo kiedyś mogą odpaść i będzie kłopot...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woj-tech powiedz jak z wychyleniami na tym orczyku?

Na razie sprawdzałem tylko wychylenia na klapach i przy wymiarach orczyka 100x25 mm i dźwigni klap 32mm mam po ok. 47 stopni w obie strony.

Wojtek, a te blaszki z gwintem do przykręcania silniczka to proponowałbym przykręcić do łoża

Te blaszki to służą jako podkładki a od spodu do przykręcenia są takie nakrętki z przelotem MP-JET. Zalałem je klejem i myślę że będzie dobrze. Dla pewności zrobię chyba próbę wytrzymałościową jakiej siły trzeba użyć żeby wypadły.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wagowo sprawy mają się następująco:

skrzydło 440g

statecznik poziomy - 80g

łoże - 70g

silnik+adapter+tłumik 460g

Porównując to z poprzednim modelem zaoszczędziłem na razie na skrzydle 60g i na stateczniku 20g, łoże wyszło tak samo.Cały poprzedni model waży 1800g więc na tym liczę że na 1700g uda się zejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.