Skocz do zawartości

Easy Street


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Model dostałem już ponad rok temu, po zmarłym kuzynie modelarzu. Powiesiłem go na ścianie i wisiał sobie aż do dziś. Rok temu (do dzisiaj) wyglądał tak

 

es1_1.JPG

 

Już blisko do wyjazdu postanowiłem go troszeczke podrasować bo miał troche folii sciągniętej z kadłuba. Model jest przeznaczony pod Speeda 600 i powinien ważyć aż 1kg ! :crazy: To byłby przecinak. Tak miało być jakieś 5 lat temu.

http://www.modelflight.com.au/rc_model_electric_planes/ripmax_easy_street.htm

 

Model na 100% miał jakąś porządną kraksę bo naprawiane były skrzydła oraz przód kadłuba. Ja planuje wsadzić w niego jakiegoś inrunnera lub outrunnera o większych obrotach. Profil ma dość cienki więc myśle że będzie dość szybko latał. I o to mi chodzi :twisted:

 

Teraz model wygląda tak:

ES1.jpg

ES2.jpg

 

Jak widać model powrócił na ścianę i powisi tam sobie jeszcze przez ponad 2 miesiące. Jak wróce z wakacji prawdopodobnie wsadze mu mięśnie (czytaj 3x hs81 :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mialem taki model kilka lat temu latal na 600 z pakietem 8cel Sanyo 3300 wazyl ok 1500g.Jest to model bardzo szybki i swietnie kreci akrobacje.Problemy sprawialo ladowanie bo predkosc podejscia jest duza-moze z tad pochodza te naprawy w Twoim.Model niestety polegl goniac kreta poniewaz serwo wysokosci stanelo w locie.Strasznie go zalule bo naprawde dawal mnustwo satysfakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Bardzo sie ciesze z dobrych opinii z modelu. Wlasnie mi chodzilo o jakis szybszy model. Mysle ze przez zastosowanie beszczotki oraz lipoli uda mi sie zejsc do kilograma bo w stanie na fotce model wazy 411g. Do tego przyjda 3 mini serwa 19g, silnik okolo 60g, pakiet 150g, regler i odbiornik 50g. Na %100 bede mu musial wsadzic olowiu na nos bo model zaprojektowany pod szczotke ktora swoje wazy.

Zastanawiam sie nad kupnem wiekszego pakietu 3s coby sobie dluzej polatac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie nad kupnem wiekszego pakietu 3s coby sobie dluzej polatac

Zdecydowanie lepiej jest wozić pakiet niż ołów :lol:

 

Model wyjdzie Ci super i bedziesz z niego zadowolony.

Sądzę tak, po porównaniu wielkości i wagi z moim SuperSportsterem firmowo planowanym na 550 z przekładnią i gigantycznym smigłem 12x10 :shock:

SS jest większy, ale to w sumie sportowawy trenerek (122cm rozp. , 24dm2 pow. skrzydła, z bezszczotką i lipolami do lotu waży 1kg).

Przy zastosowaniu takiego samego sprzętu jak w moim, Twój zdecydowanie bardziej akrobacyjny model, będzie miał większy zapas mocy i powinien być szybszy.

Uzyskując dużo niższą masę od szczotkowego oryginału na pewno nie będzie żadnych problemów przy lądowaniu.

 

Edit:

O mało co zapomniałbym się pochwalić :lol:

Tak lata sobie SuperSportster po leciutkiej korekcie lotek (powiększenie przez doklejenie przezroczystej plexi, żeby nie psuć oldskulowej sylwetki modelu :lol2: )

http://www.szabatowski.livenet.pl/hubert/hubert/beczkiss.wmv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem przeglądać oferty inrunnerów. Wszedłem w coś takiego ale troche mnie waga odstraszyła bo silnik cięższy od speeda 600

https://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=2032

Idąc dalej spojrzałem na silnik tego samego rozmiaru z tym że innej firmy. Odrazu lepiej bo tylko 70g

https://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=4199

 

Przejrzałem jeszcze kilka innych silników i już się w tym wszystkim nie łapie. Poradźcie na co patrzeć, co kupować ?

 

A tak swoją drogą

Witam.Mialem taki model kilka lat temu latal na 600 z pakietem 8cel Sanyo 3300 wazyl ok 1500g.Jest

 

No właśnie przed chwilą policzyłem powierzchnie. Z Twoją wagą obciążenie to 85g/dm2 :twisted:

Jak się zmieszczę w 1kg to będzie okolo 60g/dm2 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Ja sie zastanawiam nad budowa nwego Easy Streta bo model naprawde fajny i oczywiscie zastosuje teraz bezszczotke.Mala uwaga na pakiecie3 cel niepolatasz dluzej chyba ze ma wieksza pojemnosc -polaczenie szeregowe Zwieksza napiecie calego pakietu.Puki co musze oblatac swego Extrima i porownac jego zachowanie do Easy,a potem biore sie za budowe.Pozdrawiam Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryk, przepraszam ale nie wiem co Ty kombinujesz z tymi inrunnerami?

Przy Kv=3000-4000 to typowy napęd przekładniowy (zresztą na stronie Unitedhobbies masz od razu propozycje przekładni planetarnej), albo do EDF.

 

Proponuję Ci silniczek o mocy około 200W (20A przy 3 lipolach).

To może być jakiś 60-120g outrunner.

Bardzo dobry byłby podwójny Zbig, ale wystarczy też pojedynczy (kto nie wie, Zbig to jest popularna już nazwa silnika na statorze 6 ramiennym rozpowszechniony na forum Alexa przez kolegę o takim nicku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O mało co zapomniałbym się pochwalić :lol:

Tak lata sobie SuperSportster po leciutkiej korekcie lotek (powiększenie przez doklejenie przezroczystej plexi, żeby nie psuć oldskulowej sylwetki modelu :lol2: )

http://www.szabatowski.li...rt/beczkiss.wmv

 

A kto to się czepiał o samochód? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

Mam w swojej szufladzie luźno leżący outrunner Emax BL2215-20 1200Kv

Tu są jego dane http://www.extremerc.com.au/motors.htm

Zastanawiam się czy nie pasował by on do ESa.

Jeśli byłby odpowiedni to razem z regulatorem Jeti ECO25 (chyba kupię większy za niedługo)

2 serwami hs-81 i JR nes-507 (standard)

pakietem 3s 1300mAh

oraz odbiornikiem Hitec Electron6

Model gotowy do lotu powinien wyjść lżejszy niż 700g :shock:

Tzn musze mu jeszcze okleić jedną końcówkę skrzydła oraz wsadzić druty na popychacze no i oczywiście zamocować wszystko. Teraz waży około 680g. Z tym wyposażeniem SC wychodzi idealnie tam gdzie ma być wg programu WinSchwer.

 

Może powinienem go dowarzyć ? :lol: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No i model nareszcie doczekał się wyposażenia :)

Dziś cały dzień spędziłem by wykończyć model. Założyłem mu

3 serwa hs81

Silnik TR2213/20/5688 Turnigy 2213 20turn 1050kv 19A z UH (taki miałem w szufladzie)

ESC 18A Hextronik

aku 3s 1800mAh Loong max

Śmigło składane 9x4.7 o ile dobrze pamiętam

odbiornik Electron 6

 

Waga końcowa 750g

 

Więc model czeka na oblot, prawdopodobnie będzie filmik :)

Trochę się boję lądowania i prędkości modelu...

Będzie adrenalinka :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Piszę sam do siebie ale cóż :)

Był oblot. Takiej adrenaliny chyba w życiu nie czułem. To raczej z przerażenia że nie opanuję modelu bo wcale nie jest taki trudny. Ale niestety przez tą adrenalinę rozbiłem model :(

Moja wina, po prostu nie wyszło mi to coś, nie wiadomo co :D Ale model dość przemyślany, przód rozpadł się na kilka kawałków tak że wszytko w 5min posklejałem.

Tylko gdzieś przednia wręga na lądowisku została ale to nie problem dorobić...

Oczywiście jest film :mrgreen:

 

Wiało "trochę"

Muszę się jeszcze z wyważeniem pobawić i będzie super. Model jest bardzo czuły na lotki natomiast odwrotnie jest ze sterem wysokości od czego się odzwyczaiłem.

Jestem przyzwyczajony do latania Mini 3DXem.

Zresztą odruchowo używałem więcej kierunku niż lotek.

 

Ale model mi się bardzo podoba :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się zdziwiłem oglądając film, środek grudnia a Ty w krótkich spodenkach, ale kapłem się gdzie mieszkasz. Model aż tak szybki nie jest, a przy pierwszym oblocie to lepiej używać tylko kierunku i wysokości dla wyczucia modelu a potem można szaleć 8) . A model pięknie się "rozcapierzył".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.