Skocz do zawartości

Kabriolin firmy Topmodel.cz


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Hmm,

 

to przerobie uklad. Bo mam tak, ze w zbiorniku sa 3 wyjscia - przelew, ssawka i tlumik. Przelew zatkany bo tankuje z otwarta kabina i zbiornik widze, ale przewod ssawka -iglica idzie jeszcze przez zawor. Zrobie tak, ze zawor tankowania podlacze pod przelew, od ssawki do iglicy puscze bezposrednio przewód i od tlumika do zbiornika tez. Bedzie mniej komplikacji. A mam metr przewodu gdzies to wymienie calosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobka instalacji to 10 minut - tak fajny dostep do wszystkiego mam. Poza tym prostsze oznacza pewniejsze bo mniej miejsc gdzie sie cos moze zpupić :)

 

Jak jutro konferencja w szkole skonczy sie w rozsądnym czasie to moze podjade polatać i popróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli najpierw wyregulowac bez rury a potem ewentualnie dac ten silikon na wydech.

 

Nie dawaj silikonu na wydech .... Przynajmniej nie o takiej długości...

Taka długa rura powoduje utrudnienia w opróżnianiu cylindra, spadek mocy i nie potrzebny wzrost ciśnienia w tłumiku.

 

Wyrzuć także ten zawór tankowania - to zbedna komplikacja zwiększająca zawodność ukłaDU PALIWOWEGO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rura zamontowana zeby spaliny nie walily na caly model

Trzeba było dać silnik z tyłu :wink:

Jak nie będziesz się mógł przyzwyczaić, to trochę pomaga zamiana silnika na 4 takt.

Jednak najbardziej pomaga zamiana silnika na elektryczny :lol:

 

Ale mam też sensowniejszą radę: sprawdź dokładnie szczelność wszystkich połączeń, a i samego wężyka. Miałem kiedyś taki wężyk (nowiutki ze sklepu) z którego pod ciśnieniem z pompki paliwowej, paliwo ciekło dziesiątkami mikrootworków (strużki prawie niewidoczne) w każdą stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję w pierwszej kolejności to co Przemek - wywal zawór do tankowania. Znajomy też dość długo walczył z gasnącym silnikiem i okazało się, że zawór puszczał lewe powietrze. W Kabriolinie jest bardzo dobry dostęp więc możesz tankować praktycznie dowolną rurką wychodzącą ze zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, pokazuj wiecej takich fotek, to nie wytrzymam i kupię ten model, co zdecydowanie zagrozi spokojowi pożycia małżeńskiego...

 

Skoro chcesz ;)

 

Najpierw cos na luzie czyli 'pozycja modelarska' ;)

 

d523fc5a16637521med.jpg

 

i teraz juz na powaznie - fotki z lotów:

 

31c5ea4a8ab9523b.jpg

aee45f30be89c539.jpg

ed052324ecc720cb.jpg

 

 

tu troche widac jak zakopcił piachem i jak zafajdane skrzydlo mam przez nieszczelny tłumik ( jutro kupuje silikon i uszczelniam ) :evil: :

254cfab2608b37a7.jpg

9bd467f5be7046ad.jpg

 

 

no ale wyczyscilem szmatką i paliwem, i poleciał jeszcze dwa razy :

c84c3f625ca3db56.jpg

83a22d6baaa17cfb.jpg

 

Ostatnia fotka to 'chlodzenie' silnika - niestety nic nie dalo - zimny motor zagrzewał sie w pare sekund i gasł. Trza przeczyścić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i przod Kabriolina wyglada ciut inaczej - 9 dni chyba szło z USA ale się opłacało. OS Max F 70 Surpass II - piękny dźwięk, wykonanie, osiągi. Aktualnie śmiglo 13x5 - docelowo 14x4 (jak bede miał 'zbędne' fundusze). Różnica kolosalna. Już się nie boję latać modelem z powodu niepewnego motoru, reakcja na gaz zabójcza, w ogóle cud miód i orzeszki. Jestem żywym przykładem tego, że kolejna osoba przekonała się do OS i 4taktów. Choć nie powiem - ASP na coś się na pewno przyda.

 

Za pomoc w sciagnieciu, dotarciu i regulacji silnika jeszcze raz wielkie dzięki dla Grzegorza :)

 

Parę fotek (jesli ktos ten temat w ogole jeszcze ogląda :wink: )

 

0a69f213711fcdd3.jpg

01134698a9e3d678.jpg

a67698ea6d62e828.jpg

7444ff81576d9e45.jpg

009101b39e091bfb.jpg

508829b69031e4c0.jpg

a55693234aa6e5b6.jpg

09cf39c79671bd8b.jpg

d06c49691383d82c.jpg

7d26c0e84c62228d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.