Skocz do zawartości

Modelarskie turbiny odrzutowe


RobertK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem temat jest bardzo pożyteczny. W Polsce silniki odrzutowe nie są popularne ze względu na cenę i dostępność. Za to modele w nie wyposażone są niesamowite. Śledzę ten wątek z zapartym tchem i nadzieją, że może kiedyś, w odległej przyszłości dane mi będzie posterować takim cackiem. Cieszę się, że ktoś się tym zajmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ten VIPER JET ma być za trudny w pilotażu ?

Myslę ze kolega Arkos (którego przy okazji pozdrawiam) za bardzo Cię wystraszył .

Jesli rzeczywiście masz spore doswiadczenie , a szczególnie gdy latałeś modelami wyposażonymi w klapy, to dasz sobie spokojnie radę...Z autopsji wiem że pierwszy start i lądowanie są oczywiście trudne. Ale tylko i wyłącznie z powodu strachu przed nowością, innego dzwięku spod maski itd ...Poczujesz sie trochę tak jak przed pierwszym wogóle samodzielnym lotem , jeśli mialeś wtedy nogi jak z waty to przypomnisz to sobie po raz drugi. :P

 

Sam natomiast model który wybrałeś nie wygląda mi na przecinaka w czystej postaci, widać wyraznie że profil jest dość gruby co powinno być gwarancją przy niskiej predkości tak jak w naszych skorpionach ,które tylko agresywnie wygladają a w rzeczywistości są też trenerami ! Profil 18% grubości...ogromna powierzchnia wysokości.

Jest też wersja Viper'a z napędem EDF od Tomahawk, model 1,1m lata doskonale w każdym wymiarze predkości!

Dlatego bez obaw :wink:

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli o mnie osobiście chodzi to oczywiście jestem za.

 

Natomiast jestem też nowy na forum więc może moja tu opinia nie jest obiektywna ale wydaje mi się że w tematach brakuje rzeczywiscie ''czegoś'' gdzie można poczytać tylko o jetach o tym co z nimi powiązane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dla chcących trochę zgłębić temat"jetów" polecam:

-JetMag (w języku niemieckim)

-Radio Control Jet International(język angielski) wyd."Traplet"

Niedostępne w EMPIKU!!!

Tylko prenumeraty :evil:

 

Obydwa czasopisma opisują niekoniecznie równolegle bieżące i przyszłe imprezy jetów,nowinki techniczne turbin,elektroniki pokładowej,modeli pojawiających się na rynku oraz reportaże ze zmagań przy wykańczaniu modeli do lotu(z zestawów)

Ogromna encyklopedia wiedzy pomagająca nie popełniać wielu błędów,modelarze opisują zmagania z modelami z zestawów aż do pierwszego lotu a czasem kraksy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

To i ja coś od siebie dorzucę:

Hot Spot z napędem pchającym silnik OS91 VRDF, treningówka przed turbinką (obok widoczny model Roberta)lotnisko w Ułężu :D

Dołączona grafika

 

Mig- 15 i F-15 w budowie

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

I oczekujący na oblot ( mam nadzieję na dniach )Mirage 2000 z silnikiem Frank TJ67 :jupi:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

No Piotrze kawał dobrej roboty :D , a to obok to nie Jurasic?

 

Solainer będzie dobrze :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejka Paweł!~Tak to obok to Jurassic małe porówna nie do Iskry 1:5. :) Widzę że z Mirage "poszłeś jak burza" Gratulacje!!! U mnie pewnie dalej obrastał by kurzem :rotfl:

Eeeee to moja 15 bardziej zaawansowana wkleiłem wręgi zamocowałem dziób,schubrohre i podwozie :) czekam na płaty i stateczniki tylko Robert musi mi podesłać pliki na "laserek"

 

Robert "dzyndzoliłem"do Lucjana "coby" się też "troszku" pochwalił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.