Skocz do zawartości


Zdjęcie

Viper Jet


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
94 odpowiedzi w tym temacie

#21 DarekRG

DarekRG
  • Modelarz
  • 350 postów

Napisano 15 czerwiec 2011 - 17:10

No po prostu miodzio! :D Brak słów.... Coś pięknego!

#22 solainer

solainer
  • Modelarz
  • 181 postów

Napisano 13 czerwiec 2011 - 22:53

Troszkę ogarnęliśmy przy modelu i już można było sprawdzić na własnej skórze jakir to uczucie jak się odpala taki silnik. Wrażenia bezcenne teraz trzeba działać dalej i ten bałagan który jest w przodzie kadłuba uprzątnąć, poskładać do końca instalacje pneumatyczną i elektryczną coraz bliżej pierwszego lotu .

#23 solainer

solainer
  • Modelarz
  • 181 postów

Napisano 28 maj 2011 - 19:40

Muszę zrobić mu zdjęcie ale to by było coś podobnego ma taką wargę jak ten na filmie ale jest szerszy od rury gdzieś o 1 centymetr

edit

Taki mam pierścień

Dołączona grafika

#24 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 457 postów

Napisano 28 maj 2011 - 19:32

czyli małym ??? takim

#25 solainer

solainer
  • Modelarz
  • 181 postów

Napisano 28 maj 2011 - 19:04

Rurę mam z lejkiem podobnym ale trochę inny kształt

#26 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 457 postów

Napisano 28 maj 2011 - 12:57

jak daleko powinna znajdować się kierownica spalin od rury wylotowej.W instrukcji od silnika nie ma nigdzie podanego nawet orientacyjnego przedziału jak to ma być odległość. Jest jedynie wzmianka ze nie może być za blisko i za daleko ale jak sie dobiera tą odległość to nie wiem. Po zdjęciach niewiele można wywnioskować bo każdy ma inaczej, czy to jest uwarunkowane długością rury czy jakimś innym parametrem ?


Rurę masz z dużym lejkiem ?
takim:
Dołączona grafika
czy bez
Dołączona grafika

#27 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 166 postów

Napisano 28 maj 2011 - 10:59

albo tu http://www.jettech.c...g-pneumatik.htm

#28 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 166 postów

Napisano 28 maj 2011 - 10:54

sterownik podwozia w angli http://www.airpowern...t_us.php?tID=od

#29 solainer

solainer
  • Modelarz
  • 181 postów

Napisano 28 maj 2011 - 10:21

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, Teraz kolejne pytanie.jak daleko powinna znajdować się kierownica spalin od rury wylotowej.W instrukcji od silnika nie ma nigdzie podanego nawet orientacyjnego przedziału jak to ma być odległość. Jest jedynie wzmianka ze nie może być za blisko i za daleko ale jak sie dobiera tą odległość to nie wiem. Po zdjęciach niewiele można wywnioskować bo każdy ma inaczej, czy to jest uwarunkowane długością rury czy jakimś innym parametrem ?

#30 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 166 postów

Napisano 28 maj 2011 - 09:37

Solainer spróbuj zgłebić ten temat http://www.pfmrc.eu/...pic.php?t=31882 sterownik podwozia

#31 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 457 postów

Napisano 28 maj 2011 - 08:22

- zasilanie LiFe zero stabilizatorów które "klękają" przy dużych poborach
- minimum złaczek lutujemy gdzie tylko sie da, jak złaczki to zielone MPX
- kable w silikonie minimum 0.5mm żyły skręcone ze sobą


Armand mnie uprzedził :) ,zgadzam się z tym co napisał w 100%

#32 ECO400

ECO400
  • Modelarz
  • 449 postów

Napisano 27 maj 2011 - 20:32

tak dobrze widzisz :wink:

#33 badyllek1993

badyllek1993
  • Modelarz
  • 1 postów

Napisano 27 maj 2011 - 19:19

Czy ja dobrze widzę? ;| 460mph :shock:

#34 ECO400

ECO400
  • Modelarz
  • 449 postów

Napisano 27 maj 2011 - 15:09

a w następnym etapie to może taki samolocik? http://www.buyplanes...rjet-mkii/1190/

#35 armand

armand
  • Modelarz
  • 293 postów

Napisano 27 maj 2011 - 13:29

- zasilanie LiFe zero stabilizatorów które "klękają" przy dużych poborach - minimum złaczek lutujemy gdzie tylko sie da, jak złaczki to zielone MPX - kable w silikonie minimum 0.5mm żyły skręcone ze sobą

#36 solainer

solainer
  • Modelarz
  • 181 postów

Napisano 27 maj 2011 - 11:27

ok skoro to takie proste to wybrałem takie podzespoły : power box : http://www.ef3m.pl/8...ampion-rrs.html do niego pakiety li pol 5200 2 sztuki oraz kable i złączki do serw w skrzydłach serwa : hs 5645 mg odpowiednik 11 kilowych zalecanych w instrukcji od modelu http://www.ef3m.pl/2...-0-18s-59g.html no i sterownie podwoziem : http://www.airpowern...6a708d79071d86b Tylko czy można kupić to gdzieś bliżej niż w drugim końcu świata?

#37 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 166 postów

Napisano 26 maj 2011 - 21:32

Witaj Nie traktuj mojej wypowiedzi jajo "jedynej słusznej" :D -jeśli masz wybierać to "Power Box" lub "Emkotec" -nie rozumiem o jakich zaworach wielofunkcyjnych zaworach piszesz :oops: -kable normalne jeśli możesz to daj trochę większy przekrój(serwa cyfrowe biorą trochę więcej prądu)złączkę możesz zabezpieczyć dobrą taśmą klejącą -jeśli kadłub i zbiornik jest na epoksydzie to możesz wkleić na żywicę z wypełniaczem, ale moim zdaniem lepiej silikon(łatwiej wyrwać gdyby zaszła potrzeba) -sugestia: 2X2 ogniwa Li-Fe 2400mha -można dać 2 Li-pole po 2400 mha -Hitec jest w mojej ocenie równie dobry -w mojej ocenie najważniejszy jest DOBRY!!!! WŁĄCZNIK ZASILANIA bez powerbox'a reż się da spokojnie latać Podjedź do Lucjana podejrzysz kilka tricków u Niego :D Piotrek Częstochowa

#38 solainer

solainer
  • Modelarz
  • 181 postów

Napisano 26 maj 2011 - 19:28

Viper ciągle w pudełku mam lęki gdy myślę o tym jak to wszystko poskładać do kupy, ale tak naprawdę chodzi tylko o wyposażenie sam płatowiec mnie nie przeraża :) Jak już ktoś mądry wywołał mnie do tablicy to zapytam : - jaki kupić według was najlepszy do takich modeli manager zasilania ? - gdzie tanio i dobre można dostać te elektroniczne zawory wielofunkcyjne do pneumatycznych instalacji podwoziowych ? - czy przedłużacze serw stosuje się normalne czy z jakimś dodatkowym zabezpieczeniem złączek ? - w jaki sposób unieruchomić te duże laminowane zbiorniki paliwa w kadłubie ? - jakie akumulatory zasiania wiadomo że co najmniej dwa ? - czy wymieniać na większy pakiet od ECU silnika - standardowo jest 1500mAh ? - serwa wiadomo z 11kg, digital, szybkie - może być hitec czy jedynie wiodące marki - JR, Futaba ? - Co by się jeszcze przydało a tego nie wymieniłem w moich pytaniach ? Budowa ruszy jak rozwiążę te zagadki, proszę o pomoc

#39 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 457 postów

Napisano 22 maj 2011 - 08:54

solainer co z Viper-em ???

#40 solainer

solainer
  • Modelarz
  • 181 postów

Napisano 30 marzec 2011 - 11:14

Witam, trzeba iść z duchem czasu. Trochę się zmieniło 2 lata temu pracowałem w sklepie modelarskim i głownie dzięki temu poznałem sporo ludzi z tej branży zarówno sprzedawców jaki i modelarzy, no i trochę wiem więcej o modelach niż wcześniej. Teraz już tam nie pracuje ale doświadczenie i kontakty zostały. To prawda gdy widziałem Twoją turbinę nawet nie spodziewałem się, że nadejdą takie czasy kiedy to będę takie coś montował w modelu. Z paliwem nie ma problemu 20 km ode mnie jest Petrolot - bez problemu sprzedają Naftę A1.