Skocz do zawartości

Mustang P51D


Dj.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzis otrzymałem elementy nowej konstrukcji od Marka : http://www.cyber-fly.pl/produkt-1718.html Zgodnie z tym co lubie czyli "wszystkie bebechy w środku" model klasy EPA, dopuszczony do zawodów ESA. Rozpietość ok 840mm, długość 700mm, masa myslę że wyjdzie ok. 380g. Model z przezroczystą kabina, nos wytloczony z tworzywa. W sumie zapowiada sie fajna maszynka. Wyposażenie: serwa 3Xtower pro 90, regulator jeti25A, silnik "Black" - oczywiscie 3F, pakiet 11,1V 1250mAh kokam...

 

Tak prezentuje sie na fotkach wstępnie złożony:

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Komentarze mile widziane...

 

cdn...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ładny, tylko ten nos czy wytrzyma jak mu go przytrą :ble: może go podkleić tkaniną 25g? Silnik na nosie, czy pod nosem?

Napewno nie wytrzyma. Zawsze można zmienic na inny. Podklejanie tkaniną niepotrzebnie zwiększy mase, no i zrobi z modelu taran :D

 

Tylko wydaje sie byc trochę delikatny jak na model ESA

Mysle ze jednak wytrzyma , chociaz pierwszą runde :P

 

A może by tak wystartowac w konkursie?

Nie, jestem w tzw jury wiec odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to trochę nieforemny

To prototyp, pierwszy model. Nastepne napewno beda bardziej zgrabne. Pod względem podobienstwa do oryginału to napewno kabina jest podobna, ale modele ESA to nie makiety wiec... :wink:

 

Prace postepuja. Serwa na miejscu, bowdeny i popychacze podłaczone. Byc może jutro oblot w "zimowym" kamuflazu :mrgreen:

 

Fotki wyprowadzenia napedu powierzchni sterowych i osadzenia serw:

Dołączona grafika

 

Stosuje taki zdwojony naped bo łatwiej o korekte ustawienia obu połówek steru wysokosci

 

Dołączona grafika

 

Serwo steru wysokosci

 

Dołączona grafika

 

Szczegół wyprowadzenia napedu z kadłuba

 

Dołączona grafika

 

Serwo lotki umieszczone w skrzydle, na górnej powierzchni. Dzieki temu jest mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia (serwa) przy lądowaniu...

 

Pierwszy oblot odbył sie dzisiaj, w sumie nie udany. Nic sie nie stało, model otrzymałem od producenta jako juz częsciowo sklejony. Wydawało mi sie, że ster wysokosci ma zbyt duży kąt dodatni, i taka była prawda. Lot odbył sie pod wiatr oczywiscie, a wiał dziś mocno. Niestety taki lot to walka z modelem, caly czas na zaciagnietej wysokosci. Wyladowałem bez strat. Wząłem nóż i wyciałem spore kliny pod sterem wysokości. Wkleiłem (mysle ze już dobrze)w/w ale na oblot bylo za pózno. Mam nadzieje, że jutro bedzie dobrze.

Fotki w "zimowym kamuflażu", jak bedzie juz OK. zabiore sie za malowanie:

Dołączona grafika

 

wlot powietrza - chłodzenie regulatora

Dołączona grafika

 

 

 

cdn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam ze zgodnie z regulaminem natarcie skrzydla musi byc czyste!!!

http://www.aircombat.pl/ACES/regulamin/regulamin_esa_wwii_2011.pdf

Tak wiec zadne karabiny nie sa dozwolone...

Wątpię aby KESTO chciał wystartować z styrodurowym Mustangiem na zawodach :)

Pewnie taki ładny model będzie do rekreacyjnego latanka .

Kesto twój mustang jest bardzo ładny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego Mustanga zrobiłem ze styroduru wraz z kabinką.

Tak rewelacyjnie wygląda! Mój model jeszcze w "zimowym kamuflażu", ale dziś po niezbędnych korektach poleciał jak po sznurku. Wlasnie przeglądam wzory malowania. Duzo tego, trudno sie na cos zdecydować. Uwagi co do korekt kątów zaklinowania steru wysokosci i ew zmian przekroju kadłuba przekazalem Markowi. Kolejne modele napewno bedą już od razu doskonałe.

 

cdn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modelik pierwsza klasa - ja bym jednak poszedl do hipermarketu i poszukał butelki z woda mineralną o promieniu podobnym do kabinki mustanga;)

mysle ze bez zadnych trudnosci moglbys go przeszklic -a wtedy to juz byla by bomba

moje gratulacje ;)

 

swoja drogą mam do skonczenia wycietego i wyszlifowanego w tej konwencji hellcata - leży i się kurzy... brak czasu - chyba musze znaleźć nowego "ojca" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabina,jak kabina ale ten przód... Im dłużej sie na niego patrze tym bardzie jest podobny do...- Zlina 526, ale tylko "mordka". Musze cos z tym pokombinowac. Na razie łapie wene, ogladam fotki, wzory malowania. Dzis chyba to przerobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.