Skocz do zawartości


Zdjęcie

MIEJSCA DO LATANIA TURBINOWYMI JETAMI


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 shandor

shandor
  • Modelarz
  • 3 postów

Napisano 31 styczeń 2011 - 14:11

Ułęż/ Nowodwór
Miejsce prawie idealne do latania jetami

1. Lokalizacja
http://www.motopark.net.pl/dojazd.htm

2. Zasady korzystania: teren prywatny, wjazd odpłatny po uprzednim ustaleniu z włascicielem.

3. Info na temat pasa: asfaltowy w dobrym stanie
-pas główny 1500m x 30m (z jednej strony las na podejsciu)
-pas boczny 1500m x 15m
-płyta boczna 500m x 60m (barak na podejsciu)

4. Minusy: Trzeba płacic za wjazd (za rozrywkę trzeba płacić), czasami trzeba dzielić przestrzeń z imprezą samochodową lub wogóle brak możliwości latania z uwagi na samochody, odleglość od Warszawy, brak zaplecza do latania typu stól wiata itd. wszystko trzeba przywieżć ze sobą.

Plusy: Gdyby nie ww. minusy to miejsce idealne do latania jetami. Teren zamkniety co ogranicza dostęp niepowołanych widzów.

5. Info na temat otoczenia - pola uprawne i nieliczne zabudowania

6. http://www.motopark.net.pl/

7. W wiekszość letnich weeken'dów jest duża impreza samochodowa, więc nie ma latania, w środku tygodnia jest latwiej.

Do zobaczenia w Ułężu/Nowodworze,
Shandor

#22 shandor

shandor
  • Modelarz
  • 3 postów

Napisano 31 styczeń 2011 - 13:46

Witam Zauważyłem, że latanie turbinowymi jetami zyskuje coraz liczniejsza grupę aktywnych sympatyków. Z częścią „starej gwardii turbinowców” się znamy, lecz cieszą nowe postacie. Chciałbym poruszyć temat, który już został zasygnalizowany na tym forum, mianowicie MIEJSCA DO LATANIA TURBINOWYMI JETAMI. Temat nie jest bynajmniej trywialny i zasługuje na oddzielny temat, a wymiana informacji na ten temat może być bardzo przydatna. Prosiłbym o podawanie w tym wątku takich miejsc wraz ze specyfikacja danego lotniska: 1. Lokalizacji (wsp. GPS lub link do np: Zumi, Targeo, GoogleMap itp.) 2. Zasad korzystania (czy każdy może tam polatać, jeżeli nie to jakie są ograniczenia) 3. Info na temat pasa (utwardzony /trawiasty, długość, szerokość, kierunek, przeszkody na podejściu) 4. Plusy/Minusy danego lotniska 5. Info na temat otoczenia 6. Link do strony z opisem lotniska 7. Innych istotnych informacji. Powyższe informacje mogą przydać się wszystkim uzależnionym od zapachu spalonego JET-A1. Pozdrawiam, Shandor