Skocz do zawartości

Fliton extra 260 50cc 2,24m


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Podrzucam taki model do obgadania:

 

http://old.100pcaero.com/fliton-extra-john-glezellis-50cc-224m-p-6201776.html?osCsid=5b88ca469a49b79eedc9a8b4d0c990f5

 

Jeżeli macie własne doświadczenia z tym modelem to bardzo proszę o wpisy.

 

Zastanawiam się nad ściągnięciem tego modelu dla siebie. Trochę pogrzebałem w sieci:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Vqc3Epj0ilc

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=GM3LLB_jOX0&feature=player_embedded

 

ale było by fajnie usłyszeć Wasze zdanie!

Pozdr.>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Ale z tego co podaje Fliton to do waga do lotu od 6,8 do 7,2 kg. 50-tki (Gold Wing'a) podaje się jako 7,2 - 7,9kg. Może ktoś ocenić te informacje?

Tak jak napisał Ci Marek ,waga pustego ARF-a wraz z galanterią powinien być max 4 kg wtedy jest szansa że zmieścisz się w 7,5 kg a nawet może nawet uda Ci się zejść niżej , jak do tej pory miałem 6 modeli pod 50 tkę i zawsze ważę pusty zestaw .Czyli albo waga pustej extry jest zawyżona , albo gotowej do lotu zaniżona i coś mi się wydaje że to drugie , aczkolwiek wygląda na to że całkiem przyzwoicie lata :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tego co podaje Fliton to do waga do lotu od 6,8 do 7,2 kg. 50-tki (Gold Wing'a) podaje się jako 7,2 - 7,9kg. Może ktoś ocenić te informacje?

 

Może moje informacje będą przydatne, kupiliśmy z kolegą 2 extry GW Axar, extra 300 pusty model bez dźwigni i popychaczy waży 4400g, gotowy do lotu waży około 7950g z silnikiem JC 51 z tłumikiem puszkowym. Extra 260 nie zważyłem pustego modelu,

złożony model z całym wyposażeniem, ale bez silnika waży 5090g. Dodając do tej wagi

masę silnika np. DA50, 1470g + tłumik pitts, 150g + śmigło, 124 g + benzyna,

550ml = 350g, gotowy model powinien ważyć 7184g. Z silnikiem DLE 55 wychodzi 7321g,

jaka waga wyjdzie okaże się jak będę miał silnik.

W obu modelach jest podobne wyposażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój model też miał ważyć 7kg a ważył 8,5kg z paliwem to co pisze producent to ściema totalna. Zawsze patrz na wagę pustego modelu przy 4,7kg bez gratów ciężko się będzie wyrobić w 8 kg.Moim zdaniem nie warto sprowadzać tego modelu.

 

Zobacz sobie Yaka 55M firmy Greate planes. Niedawno sie pokazały, a powinny być w modele sklep.Jeżeli nie odpowiada Ci Yak do 3D to Extre 260 znajdziesz w Ef3m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, w UK nikt mi części płatowca nie zważy. Ale macie rację, że z wagą przy 2.24 poniżej 7,5 kg to ściema. Moj edge Perfect Models (Wild Hare I) przy 2.13 waży 7,3kg. Poza tym jest jeszcze problem z kurierami, którzy nie chcą przewozić paczek, których wymiary pocztowe obwód podstawy + wysokość przekraczają 300cm.

Model może i wartoby było sprawdzić, ale na razie za dużo z tym problemów. Jeżeli kiedyś się na to zdecyduję to temat już jest i może do niego wrócę, chyba że ktoś z Was zrobi to wcześniej :wink: .

POZDR.>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekf3a

Dlatego modele sie buduje samemu:P I wtedy mozna je odchudzic :) Zwlaszcza przy elektrycznym napedzie. Niedawno pojawil sie AXI ktory ciagnie modele w 3d do 7.5kg. To calkiem niezly wynik, zwlaszcza, ze regiel do niego potrzebny to 100A :) Moze w te strone cos uderzyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.