Skocz do zawartości

Elipsoid- dobór napędu i wyposażenia.


Rob Mc Fly

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno w mojej zapchanej poczekalni wylądowała taka zabawka http://www.reichard.cz/en/_elipsoid.htm

Z powodu tego, że w elektryfikacji modeli (i nie tylko) jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę :oops: mam mały dylemat- jak zestawić napęd i wyposażenie. Czy taki motorek będzie do niego wystarczający http://perfecthobby.pl/index1.php?idtowar=657

i taki regulator http://perfecthobby.pl/index1.php?idtowar=461 ,chyba, że taki zestaw http://www.allegro.pl/item227483451_mocny_silnik_3f_z_regulatorem_od_macrotech_.html .

No i do kompletu jakie mu dać śmigło (składane) średnica/skok ? Kolejna zagwozdka dotyczy serw do lotek HS 81 zwykłe czy MG, czy może takie http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=31_38&products_id=110

Czymś trzeba całość zasilać czy warto łapać się takich pakietów http://www.allegro.pl/item226917277_wiecej_mocy_na_lato_lipo_2200mah_20c_od_macrotech.html ? Lojalnie uprzedzam, że mogą pojawić się dalsze pytania z mojej strony. Nie będę ukrywał, że raczej wolał bym raczej tańsze, co nie znaczy że najgorsze z dostępnych składników uzbrojenia 8) , bo już sobie sporo poszalałem w różnej maści zakupach a mam na celowniku jeszcze jedno "cuś" :roll: :crazy: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Zgodnie z opisem ze strony, producent zaleca setup napędu tak jak w 2m Falconie (i podobne śmigła) czyli zestaw ok. 30-35A przy śmigle 11x6. BTW - zadajesz pytania, jakbyś nie przeczytał opisu modelu ze strony.

Na forum była dyskusja o Falconie, IMO warto poszukać.

Potrzebny jest 150g silnik Axi (np. 2820/12). IMO to co podałeś jest ponad 2x za małe (150W) wobec potrzebnych 350.

Spójrzmy prawdzie w oczy - ten napęd to tak pod 1000zł:

śmigło z piastą - 80

akumulator - 250:300

regulator - 200

silnik - 200-350

do tego 4 serwa - HS-81 starczą, 2xHS81MG+2x125MG będzie pełny wypas.