Skocz do zawartości

http://www.nastik.pl/


Irek M
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 lata później...
  • 7 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

To szkoda, że ja nie mam Twojego szczęścia. Też zamówiłem coś co teoretycznie było do kupienia. Po trzech dniach miałem informację, że tego nie ma i będzie za 2 tygodnie. Po kilku dniach jest info, że będzie pod koniec ubiegłego tygodnia. Więc pytam w piątek czy jest. Dziś wieczorem dostaje info, że nadal nie ma. Zresztą tak samo jak innej rzeczy, o którą pytalem nauczony doświadczeniem. Sprzedający sprawdza co faktycznie ma po tym jak klient coś kupi i zaplaci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niekiedy trzeba poczekać kilka dni na zamówione towary, ale większość jest "od ręki" i wysyłana tego samego lub następnego dnia. Nigdy nie miałem żadnych kłopotów z Nastikiem, ze złożoną w sklepie reklamacją, naprawą gwarancyjną itp. Praktycznie kupiłem w Nastik większość zestawów szybowców, odbiorników, serwomechnizmów i innych gratów. Polecałem też sklep znajomym, którzy bez kłopotów realizowali tam zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.