Skocz do zawartości

gód morning


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem Artur mam 15 lat zamieszkuje w Kołobrzegu jestem uczniem jednego z tutejszych gimnazjów .Na obecnym etapie modelarskiego rozwoju zajmuje się głównie szybowcami . Z racji tego że mieszkam nad morzem ( do plaży mam 600m ) latam również na zboczu-wydmach . I jest fajnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witam Kolegę z "mojego" ulubionego miasta, do którego znowu, jak corocznie w lutym się wybieram. A skoro będę tam po raz już któryś z rzędu , proszę oświeć mnie, gdzie te wydmy w Kołobrzegu, bo do tej pory ich nie dostrzegłem :D , co nie znaczy, że ich nie ma, tylko to może moja ślepota...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol: no ba pewnie że kojarze znam go bo z nim właśnie latam na tych wydmach . Co dwa modele w powietrzu to nie jeden :wink: Marex do kg przyjeżdżasz na urlop ? Może zabierasz jakieś modeliki ? Fajnie byłoby razem polatać . Wydmy na których trenujemy i jedyne na których można złapać żagiel znajdują się na zachód od kg tzn w okolicach grzybowa to jest jakieś 8 km od centrum .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. To ja Maciej M. latam z Arturem gównie i wydmy w Kołolbrzegu to nasza specjalność (podobnie jak szukanie i ściąganie naszych modeli z drzew za wydmami :lol: ).

 

U nas jak dobrze wieje z pólnocy czy pn-zach można nielądowac wcale. Latanie na żaglu to co lubimy chyba najbardziej. Można sie totalnie wyżyć i zabawa przednia. Raz z Arturem lataliśmy sobie na zmiane moim modelikiem - każy po 10min tak że model nielądował 50min. To jest dopiero latanie ;-)

Modele jakimi latamy na wydemkach to od 1m do 1,5m i teraz będzie test 1,85m Artura ale jestem przekonany że da spokojnie rade. Wydmy takie koło 3-4m mamy wysokie i oststnio morze troche ich zabrało :) . W rezultacie krawedź wydmy jest bardziej stroma - będzie lepiej nosić :wink: