Skocz do zawartości

Precision Aerobatics Katana Mini ARF


Killerus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!!

 

Jako, że na forum nie doszukałem się żadnej relacji z budowy "składania" tego modelu, spróbuję swoich sił w tej dziedzinie :P

 

Katanka zakupiona w Nastiku, już w drodze do mnie, a dokładnie taki kolor:

 

katanamini.jpg

 

Mam zamiar zamieścić tutaj krok po kroku relację z tego jak ją poskładałem, wrażenia z budowy itp.

 

Mam nadzieję, że opis ten będzie pomocny dla innych osób zamierzających zakupić ten model.

 

Dodam jeszcze tylko, że nie jestem żadnym profesjonalistą w budowie modeli, więc będzie to opis kompletnego amatora w tej dziedzinie :oops:

 

Początek już wkrótce jak tylko model "przyfrunie" naszą szanowną Pocztą Polską :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Silnik już mam, a dokładnie bebechy Katany, będą takie:

 

Silnik DUALSKY XM3530CA-14T

Regulator XC2512BA (25Amp)

Pakiet: Li-pol 3s1p Dualsky 2200mAh 16C

Odbiornik - standart Sanwa 831 PPM poj. przemiana

Serwa TowerPro SG 90 1,5kg/4,8V

Regulator napięcia Dualsky uBEC VR-3 (docelowo ma dawać 6V)

Śmigło GWS 10x6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z innej beczki jakiś czas temu rozważałem zakup tegoż modelu, jednak wybrałem rodzimą konstrukcje Extrim 3D. Może który z kolegów posiada Katana Mini ARF oraz Extrima i podzieli się wrażeniami z lotu tymi modelami, co łączy te modele a w czym się różnią Stanąłem ponownie przed wyborem nowego modelu ponieważ Extrim coraz bardziej jest sfatygowany nie wiem ile czasu bezie trwał jego żywot coraz większa ilość CA, żywicy i wstawek zaczyna ciążyć na konstrukcji :oops: ale cóż taka jest cena przesiadki z szybowców na akrobata z pominięciem trenerka 8) .

 

Katana wygląda na dopieszczoną w każdym szczególe natomiast Extrim lata miodzo i znowu mam dylemat co tu wybrać ?

Odnośnik do komentarza