Skocz do zawartości

RESPECT NOWY POLSKI MODEL F3F


Gość Kamyczek_RC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli bezpośrednio na serwie lotek i sw ile będzie ? Zakładając ,ze mowa o Respect..W przybliżeniu oczywiście :) Jeszcze jedno małe pytanko mianowicie jak wysokie stosujecie dzignie na lotkach i klapach? Oczywiscie kazdy powie,ze to zalezne od kilku rzeczy sprawa oczywista,ale mi chodzi o jakiś sprawdzony wymiar? Z góry dzięki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Niestety każdy ma inne długości dźwigni ;) Sprawdzony wymiar jest zróżnicowany. Na serwach siły będzie tyle co podałem ... tylko trzeba długość dźwigni serwa uwzględnić. Musisz sobie policzyć. Ja nie wiem jakie długości mam na lotkach. Może 7 a może 9mm. Raczej nie więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie miejsca jest mało i na lotkach i na klapach ja staram się wykorzystywać to miejsce maksymalnie choć i tak w większości przypadków nie obywa się bez podpiłowywania snapów tu i tam . Tak jak zauważył Jurek tu problemem jest latanie przy 15ms i więcej z 2 kg balastu i lądowanie czymś w kształcie samolotu i wadze kowadła ... Każda pomyłka to straty i jak są to serwa to jest to mała cena za błąd bo połamać potrafi się wszystko a trafienie w kamyczek czy głóg to dziurka po dźwigar . Chcąc więc bawić się w latanie dla rekreacji bez balastu można oszczędzać , nawet stosując serwa MG-16 w lataniu zawodniczym w zasadzie nic nie jest dostatecznie wytrzymałe by przetrwać dłużej niż 2 - 3 sezony . U mnie jedyne co przetrwało dość długo to futaby S3150 ale są wolne , MKS 6125 palą się w tempie zastraszającym , teraz latam na Graupnerach klapy DS-3288BB MG lotki DES-448 MG i motylek np. DES-488 . Jednak przy złym lądowaniu nawet tytanowe 50kg serwo może się rozlecieć na kawałki ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propo naszych polskich wyścigówek. Kolega z Niemiec na German Open wylatał Respectem świetny czas 37.77 zdobywając 1000pkt. w rundzie:

 

http://www.youtube.com/watch?v=BdFvSDDWtps

 

Kurcze a jeszcze niedawno mój był najszybszy ;) Ale mojej życiówki nie przelatał :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby jest ok ;)

Są modele oraz zdarzają sie warunki ze mozna sie pokusić o latanie bez SK. Tylko sie zdarzają ;) na samych lotkach nie da sie precyzyjnie i szybko lecieć. Ale latać sie da oczywiście. Co prawda trzeba w inny sposób zakręt pokonywać. Ostatnio tez mi sie nie chciało używać sk wiec wozilem sie kilka minut bez onego. Ale wtedy nie mam co z ręka zrobić i nudno trochę sie lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamyczek_RC

Cześć chłopaki coś tam się u nas dziś działo więc pojechaliśmy z Rafim na klifek w naszej okolicy ( 50km ...) Czy było warto ;)) wiatr od 3 do 14m/s różne balasty i dość bezstresowe latanie jak dla nas z resztą oceńcie sami życzę miłego oglądania

 

http://www.youtube.com/watch?v=nw57tNvu4NQ&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=d1RTcjDZWWA&feature=youtu.be

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamyczek_RC

I tak wygląda latanie F3F szybko blisko i nisko do tego wiatr od 3 do 25 m/s ( my lubimy ten od 10 do góry ;) ) turbulencja ,lądowania na ograniczonym i pełnym niespodzianek terenie . Filmy nie oddają tego co się czuje mając w rękach drążki i sterując takimi modelami tego trzeba zasmakować . Mogę tylko powiedzieć tyle respectem można latać bardzo szybko czego dowodem są te filmy kolejny sezon pokaże ile uda się nam z niego wycisnąć , a zapowiada się bardzo ciekawie trzymajcie za nas kciuki będziemy ostro trenowali ;).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamyczek_RC

Pozostaje tylko zamówić respecta i trenować . A z balastem było różnie bo warun się zmieniał w czasie było 3 i było 14 więc zmienialiśmy to i owo jesteśmy na etapie dopieszczania regulacji więc wkładamy i mało i dużo żeby wybrać optymalną regulację i balast . Respect jest bardzo tolerancyjny na dokładanie więc poleci nawet z 2 kg na pokładzie na tym zboczu i przy tych 14m/s wystarczy dobry pilot z wprawną ręką i taki co potrafi machnąć 4,5 kg modelem na tyle mocno by oderwał się od ziemi ...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.