Skocz do zawartości

Wicherek - trochę historii


Pioterek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Waga modelu do lotu wyszła 2,27 kg

Śmigło 12x6, akumumulator LiPol 4S/4500 35C Foxy naładowany na 80%

Ciąg silnika przy 100% gazu 2,2 kg, prąd 36A

Prąd przy ciągu 1,5kg 26A (ekspolatacyjny)

Wyważenie modelu delikatnie na przód (tak jak było przed renowacją)

 

Przy lektryfikacji myślę że trzeba zwrócić uwagę:

- chłodzenie wnętrza modelu

post-5634-0-10035200-1362209514_thumb.jpg

- ze względu na wyważenie (krótki nos) dobrać większy cięższy silnik niż to wychodzi z rzeczywistych potrzeb

- pakiet raczej 4S ze wzglęgu na mniejszy prąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałeś mu statecznik pionowy?

 

Witam

 

Brawo za spostrzegawczość. Pierwszy pierwotny statecznik tego modelu był wykonany do lotu swobodnego (wg planów). Później został przerobiony zgodnie ze wskazówkami w książce na "odrzutowy" pod radio - chodziło o większą jego skuteczność jak twierdził autor WS. I ten statecznik już został i latał cały czas.

 

Dziękujemy z modelem za wszystkie pozytywne opinie :)

 

Szykuje się nowy Wicherek ;)

post-5634-0-23127800-1362603297_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No,no,nie klasyka :P (cięte laserem a,nie laubzegą , :D ),ale kibicuję.Pozdrówko.

Ten Wicherek będzie na wskroś nowoczesny budowany jako samolot turystyczny przy zachowaniu bryły i charakteru modelu. Hasło przewodnie nowego postu będzie : "Zamiast Piperka, zrób sobie Wicherka" . Narazie robię skrzydła i gromadzę odpowiednie zdjęcia do postu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.