Skocz do zawartości

Mój nowy model...


Pawel_W

Rekomendowane odpowiedzi

Zasilanie - mam 2 pakiety KAN 1050 8,4V, i pewnie tym będzie narazie pędzony. Czekam na przypływ gotówki i mam zamiar kupić LiPole 3s ~1200 mAh.

 

Jeszcze raz napiszę. To są silniki robione pod zasilanie 3s i te KAN-y , to bedzie jak dwa Lixx i nie wiem czy w tym przypadku będzie chociaż 400g.

Pakiet 3s jest koniecznością i Twój model :lol: pewnie zawiśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Zbig czy twierdzisz że ten silnik z kanami to lipa ? Kurcze zmartwiłeś mnie bo też mam tylko kany ale zamierzam zmątować napęd z dużo większym silnikiem http://nastik.pl/silnik-bezszczotkowy-a2210s-p-238.html mam nadzieję że stosunek masy napędu do jego osiągów będzie w takim przypadku dużo lepszy . Czy się nie myle :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze no Panowie nie załamujcie mnie To jaki silnik byście polecili jako pierwszy tak żeby miał te 900 gr ciągu i kosztował niewięcej jak 130 zł wychodzi na to że sklepikarze kłamią zawyrzając i to o dużo osiągi sprzedawanych przez nich silników dla mnie to chamstwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty się tak nie łam, bo ja mam taki silnik i faktycznie sobie bardzo chwalę bo ma właśnie około 900 gr ciągu, chyba że się mylę, ale przy moim modelu który waży pół kilo, to żeby sobie powisieć na śmigle starcza mu 60 % mocy------ chodzi mi o ten z nastika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wychodzi na to że sklepikarze kłamią zawyrzając i to o dużo osiągi sprzedawanych przez nich silników dla mnie to chamstwo

Chyba przesadzasz, sprzedawcy najczęściej opierają się na danych fabrycznych (ich rzetelnośc to inna sprawa).

W linku, który podałeś nie mogę doszukać się wzmianki o 900g ciągu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę , że kazdy z nas dla uczciwości swojej wypowiedzi powinienmówić o tym silniku , z którym sie zetknął. Silniki KEDY mają dobrą opinię , więc może i jest te około 900g, ale tylko przy podaniu przez producenta na jakim napięciu i śmigle to uzyskano. Jak bardzo może odbiegać rzeczywistość od chwytów reklamowych można zauważyć na przykładzie silników GWS-a.

Tu jest link do strony silnika GWS-a GWBML 003.

 

http://www.gws.com.tw/images/note%20book/gwblm003-1.jpg

 

Mam ten silnik i spodziewałem się wg deklaracji prawie 800g ciągu , ale dopiero obejrzenie tabeli pokazało ,że z większością śmigieł nie przekracza on 650g , a osiąga więcej ze śmigłem 8x4 , ale z pakietem 4s.

Rzeczywistość potwierdziła to , co wyczytałem z tej tabeli.

Tak samo będzie pewnie i z silnikami innych firm ( zwłaszcza tych tańszych).

Jednak tutaj silniki f-y TowerPro wypadają trochę lepiej i ich parametry nie odbiegają tak bardzo od deklaracji, ale nie oszukujmy się : na pakiecie 3s . To piszę akurat z czystym sumieniem , bo już to wypróbowałem. Silnik BM 2410-12 sądzę ( nie mierzyłem ) , że daję około 650-700g. Więc Tobie Pawle na pewno wystarczy, przynajmniej napoczątek. Ja jestem generalnie dobrego zdania o jego osiągach.

 

Nie łam się, tylko wkładaj pakiet 3s i do pierwszych lotów śmigło GWS 9050 i będziesz na pewno zadowolony.

 

Mój akrobat lata na nim bardzo agresywnie , a jak pisałem jest cięższy, bo waży 550g do lotu.

 

IMGP0324.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli na 60 % mocy masz 600g to na 10 procent wcale musi byc 900 a np 720 ,bo dochodzi do przeciazenia silnika i krzywa wzrostu uciagu gwalownie zostaje w miejscu. :(

 

Do 900g. ciagu szukaj silnika o mocy ok.200W Czyli dla 3 cel wychodzi

ok 18A przy 11,4V (przy swierzym pakiecie to nawet cos ok.16A)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś w końcu zrobiłem osłonę silnika. Skoro model balsowy to i osłona balsowa :D

 

Zaczęło się tak:

 

7c66117f3422faba.jpg

 

 

Po trochu przybywało kawałków...

 

86e08cbcec3f3917.jpg

 

 

Aż całkiem okleiłem maskę i mogłem przystąpić do szlifowania:

 

084436f380c3ab15.jpg

 

Szlifowałem, szlifowałem, szlifowałem, mało pylicy płuc nie dostałem na miejscu, i wyszło takie coś:

 

0d251a3b23539717.jpg

 

Na modelu wygląda zaś tak:

 

465dc29c075bf5b6.jpg

0616981861964d59.jpg

 

 

Jedno, co chciaqłem dodać, to to, że w takim stanie osłona mi się nie podoba i prawdopodobnie będzie szpachlowana i lakierowana :) Wielki plus tej całej zabawy jest taki, że zbudowałem ją w 2 h :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ładnie, takie dopracowane modele z obudowami, osłonami i kołpakami cieszą oko :D

Nie wiem, czy osłona jest zdejmowana, bo jeżeli nie to po jakimś czasie może (nie musi) wystąpić potrzeba dostania się do silnika.

Powód może być różny - od uszkodzenia łożyska, po korozję magnesów.

 

No i na razie nie masz chłodzenia silnika, konkretnie wylotu powietrza (możesz dorobić, lub nie, zależnie od obciążenia silnika).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.