Skocz do zawartości

Mój pierwszy model


marijuz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Może jest to pospolity temat na waszym forum ale nic takiego nie zauważyłem, więc piszę. Jestem całkowitym nowicjuszem jeżeli hodzi o modelarstwo. Po kilku dniach rozmowy na tym forum dowiedziałem się, że nie jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać. Wiec postanowiłem zacząć swoją przygodę z modelarstwem od szybowca, potem motoszybowiec itd. Niestety nigdzie nie znalazłem dokładnego projektu (z elektroniką itp).Czy może ktoś ma propozycję modelu szybowca dla począdkujacego??

 

PS Czy szybowcami da się sterować, czy tylko bezwładnie spadają??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Witam!!

Może jest to pospolity temat na waszym forum ale nic takiego nie zauważyłem, więc piszę. Jestem całkowitym nowicjuszem jeżeli hodzi o modelarstwo. Po kilku dniach rozmowy na tym forum dowiedziałem się, że nie jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać. Wiec postanowiłem zacząć swoją przygodę z modelarstwem od szybowca, potem motoszybowiec itd. Niestety nigdzie nie znalazłem dokładnego projektu (z elektroniką itp).Czy może ktoś ma propozycję modelu szybowca dla począdkujacego??

 

PS Czy szybowcami da się sterować, czy tylko bezwładnie spadają??

 

Przeczytaj to co jest pod tym adresem te odnośniki do polskich stron powinno pomóc

 

http://www.old.modelarstwo.org.pl/forum/viewtopic.php?t=7519

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należe do spółki zajmującej się produkcją zestawów takich właśnie szybowców . Mało tego produkujemy do nich wszystkie części zamienne http://www.gielda.modelarz.com/index.php?akcja=pokaz_sp&id=6077

Dostajesz paczkę mocujesz pakiet akku i latasz :D Polecam - to naprawdę dobre szybowce o dużej doskonałości prostej konstrukcj oraz solidnym wykonaniu :wink:

img2292gj0.jpg

img2298ty1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach