RobertK Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Czyli rozumiem że nowa wersja jest z klapami :?: Zastanawiam się czy model wytrzyma obciążenia w locie przy wadze ok. 2.2 -2,7kg :?: Może ktoś to sprawdzał ;D Pozdrawiam Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 yyy co ty chcesz tam upchać? Widziałem falcona 1,7kg do lotu a ty chcesz dać kilo więcej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Mój Falcon do lotu waży ok 1.5 kg przy pakiecie 8 x Sanyo 1600 ,do tego dodać dwa serwa np Hs 81 Mg czyli 40 g to dlaczego miałby wazyć 2.2 kg Tyle nawet nie ważył jak latałem z kamerą na pokładzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Li-Fe? Ale chyba też nie? Ja latam ''podróbka'' falcona i tam do lotu mam 1300g z pakietem Lipo 2200 mAh 3s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk134 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Witam! Czy te skrzydła na zdjęciu od Pana INSTRUKTOR są z laminatu czy styro+fornir? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 To jest laminat. Marcinie z Li-Fe znajomego waży 1700g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ben Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Mam pytanko do właścicieli/pilotów Falkona, jak macie ustawione sterowanie kierunku V-tail'a, symetrycznie a może roznicowo. Jakiś czas temu miałem motoszybowiec z ukladem V, miał tendencję do pogłębiania samoistnie przechyłu i zakrętu. Nie korygowany zakręt kończył się ciasną spiralą :roll: Jak w takim przypadku zachowuje sie Falkon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Ja mam ustawienie symetryczne i dodatkowo zmiksowane lotki ze sterem kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 yyy co ty chcesz tam upchać? Widziałem falcona 1,7kg do lotu a ty chcesz dać kilo więcej?? Oczywiscie przewidywany napęd nie będzie tak cieżki , w modelu chcę zastosować dodatkowy balast ... Pozdrawiam Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 w modelu chcę zastosować dodatkowy balast ... Tylko zastanawiam się po co ,ten model "chodzi "praktycznie w kazdych warunkach. cyt "dobalastować" Falcona, chce bić rekord prędkości? za dopłatą mogę mu zrobić skrzydła z węglowym D-boxem, to będzie mógł poszaleć. Zacytowałem tu słowa Leszka jak usłyszał o dobalastowaniu Falcona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ben Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 ten model "chodzi "praktycznie w kazdych warunkach I o to chodzi też się zdecydowałem na Flacona, za ok miesiać będzie już u mnie. Mieszkam nad morzem ... a tu wieterek to powszedność . Nasze lotnisko zaczynają nam "przechandlowywac" :? więc zawiesiłem (do wyjaśnienia) wiele planów. Zdecydowałem sie na latadało do polatania, dla starszego pana :wink: Mam nadzieję że troszkę "poszaleję" bez doważeń i weglowych wzmocnień ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 "Zdecydowałem sie na latadało do polatania, dla starszego pana" Ben nie rozumiem tych ostatnich słów,przecież "dorastamy ' do tzw siły wieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ben Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 "dorastamy ' do tzw siły wieku :pom: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafd Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Czy mogę prosić o podanie maila do p. Kwarcińskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 kwarcinski@op.pl bardzo dobre modele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafd Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 A jaka jest różnica pomiędzy Falconem a Starling? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Falcon to w zasadzie motoszybowieć choc może być szybowcem ,Natomiast Starling to klasyczny szybowiec choc widziałem go z silnikiem.Oba 2 m choć płaty inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ben Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 No i stało się - sprawiłem sobie Falcona Model jest naprawde solidnie i dokładnie wykonany. Kadłub obszerny i pakowny, swobodnie zmieści pakiet z ogniw A123, bardzo wygodny dostęp do jego wymiany przez zdejmowaną kabinkę. Postaram sie umieścić kilka fotek, oraz opiszę wrażenia ... ale dopiero po oblocie :wink: nie jestem przesądny ale ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 No to pozostaje mi życzyć Ci tylu wspaniałych chwil z Falconem , ile miałem ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 No i stało się - sprawiłem sobie Falcona Model jest naprawde solidnie i dokładnie wykonany. Kadłub obszerny i pakowny, swobodnie zmieści pakiet z ogniw A123, bardzo wygodny dostęp do jego wymiany przez zdejmowaną kabinkę. Postaram sie umieścić kilka fotek, oraz opiszę wrażenia ... ale dopiero po oblocie :wink: nie jestem przesądny ale ;D Jestem ciekaw jak Ci poszło z A123. Dziś dostałem w powietrze Starlinga i banan do teraz nie zchodzi z facjaty. Mam w nim AXI 2828/10. A123 (2300) udało mi się wepchnąć ale za czorta nie wyszedł ś.c. Musiałbym dołożyć na ogonie 50g ołowiu. Nie chciałem ryzykować zawału. Po obcięciu noska i przesunięciu silnika na jakieś 3cm przed kabinkę nadal potrzebowałem 28g ołowiu na ogonie. Zdecydowałem się na 4 Li-Fe 1100 i byłoby ślicznie gdyby nie to,że 30A to dla nich za dużo. Stare Li-polki 3s 3400mAh weszły, s.c. O.K. ale po doświadczeniach z Li-Fe do lipoli nie chciałbym już wracać. Stąd moje zainteresowanie. Może kadłub Falkona jest lepiej przystosowany do tego zasilania ? Pozdrowienia - Jurek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.