Skocz do zawartości

PZL 50a Jastrząb NPN


szymon-flightory
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Tak, ale pod kabiną mam serwo, 'Klapka' jest dosyć krótka, a przeszkloną kabinkę musiałbym przymocować na stałe i miałbym mocno ograniczony dostęp do wyposażenia. Wszystko jest skupione na przodzie kadłuba, a przód jest krótki i trudno jest w przy tym kombinować. Wolę chyba zostawić piankową konstrukcję. Teraz z malowaną kabinką też nie jest najgorzej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spód samolotu jeszcze nie pomalowany, ale Jastrząb już oblatany :) Lata świetnie. Jest szybki i zwrotny, lekki i dynamiczny. Prowadzi się doskonale. Nie przepada przy ostrych zakrętach i niskich prędkościach. Krótko mówiąc żaden Messerchmitt nie ma szans..., Focke Wulf też :D

dscf6370i.jpg

dscf6374q.jpg

dscf6389l.jpg

dscf6382j.jpg

dscf6410zs.jpg

dscf6409t.jpg

dsc09017j.jpg

dsc09025s.jpg

dsc09033m.jpg

dsc09030t.jpg

dsc09012w.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z górnej, tylnej części klapki wychodzi trochę pręta stalowego. W tym samym punkcie w kadłubie jest zamocowany bowden. Wchodzi on wgłąb kadłuba. Zakładając klapkę, wsuwam pręt w ten bowden a od przodu, od strony maski silnika zabezpieczam jeszcze zieloną gumką :) Mozna by było na magnesie i wtedy nie było by niczego na zewnątrz.

4v9a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.