Skocz do zawartości

New Falcon by L.Kwarciński - idzie nowe


piotralski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wczoraj byłem w MAWI.w Ostrowie..te wszystkie nowości juz wdrożone nowe modele żadnych bagnetów żelaznych-WUNGIEL-bagnety solidne piekna kosmiczna kolorystyka towaru partia wazmocniona i cieżka / takie życzenie pacjenta/ na DOLOMITY...WIELKA PROMOCJA -OBNIŻKA CEN NA ŚWIĘTA / kazdy wie czy był grzeczny/

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nowa wersja Falcona do mnie dotarła :D

Dziś jednak wklejam jedynie fotki (sorki za jakość - robione słuchawką), jutro postaram się opisać.

 

4fe1cfbb18dfdd93.jpg

 

18b6604dffe8aa99.jpg

 

da34e5f36dc59ec8.jpg

 

baa9734a949d87df.jpg

 

3a1df580af8edc56.jpg

 

349d277595f41a17.jpg

 

1832745c5769e06e.jpg

 

2ed613e268108920.jpg

 

a7a747425ff9688f.jpg

 

60df58faa72c5fb0.jpg

 

be68cc032638f971.jpg

 

899c17e54ae58d43.jpg

 

0f48634dd11d7c11.jpg

 

970837bd51589377.jpg

 

7db5d722364d303e.jpg

 

9bbe913e0e06e774.jpg

 

0f252a4a56604ccc.jpg

 

6a80465d57a2ff93.jpg

 

b7e49acdbfc1a32e.jpg

 

d641d60d1514699e.jpg

 

5062ce6643a45138.jpg

 

PS

Janku, klapy uległy stanowczemu wydłużeniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładne to! To tylko potwierdza, że lepiej się rozejrzeć na rodzimym rynku za wysokiej klasy modelem :) Niemniej, podzielam obawy kolegi Marka o wunglowe kołki, wprawdzie to nie wyczynowy model, ale twardsze lądowanie może być fatalne dla tej części :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładne to! To tylko potwierdza, że lepiej się rozejrzeć na rodzimym rynku za wysokiej klasy modelem :)

 

Często gęsto kupując model za granicą, nawet nie mamy świadomości że zrobiony był u nas w kraju :)

 

Niemniej, podzielam obawy kolegi Marka o wunglowe kołki, wprawdzie to nie wyczynowy model, ale twardsze lądowanie może być fatalne dla tej części :(

 

To wyjdzie (oby nie) już w eksploatacji i zależne będzie od tego jak "twarde" będzie to lądowanie. Myślę że trzeba docelowo jeszcze wzmocnić to mocowanie (okolice dziurek na kołki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okolice dziurek na kołki wytrzymają jeżeli jest w nich więcej tkaniny i żywicy (są wzmocnione od spodu). Gorzej z płatami w miejscu śrub mocujących. Szkoda że tych śrub nie dało się przenieść powyrzej linii zawiasu klap. Wtedy byłoby mocniej. Prezentowana przez Potra wersja wygląda na nie standardową, jest za bardzo wzmocniona ;)

 

PS. No to lecę pytać Pana Leszka, czy już może zrobił nowe kopyto pod Stralinga bo ostatnio jak chciałem zamówić to się okazało że forma jest już w kiepskim stanie. Może zmieni się kształt lub wielkość Starlinga, kto wie patrząc na lifting Falcona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze, a może Pan Leszek zmieni standardy :rolleyes:

 

Miałem pododawać opisy do zdjęć, ale doszedłem do wniosku że i tak wszystko widać. W razie czego pytajcie ;)

 

Założenie do tego projektu mam jedno - wypas :D

Silnik Mega 22/20/3e i gearbox MEGA PLANET 3,5:1 (jeszcze raz wielkie dzięki dla Jurka Markitona za pomoc!!!)

Smigiełko 15x14

Regulator zapewne Castle Ice 75A z zew BEC'em 10A

Zasilacz, w sensie pakiet 4S 2200mAh, a jak będzie za bogato to 3S 3000mAh (takie mam na stanie)

Serwa... no właśnie Hitec 125MG w skrzydła i 81/82 na ogon? To tak raczej żaden wypas... Tu proszę Was o radę... Jakie bardzo dobre serwa zastosować.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje z powodu nabycia nowego nabytku :) .

Śliczniasty jest, tak jakoś wyzgrabniał...

Fakt iż to co pisali poprzednicy czyli mocowanie przodu skrzydeł wygląda średnio ,ale myślę że nie ma co martwić się na zapas.

Ciekawe jak tam z własnościami lotnymi ? latał już jakiś prototyp ? wiadomo coś na ten temat ?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba Rafał polece jako pierwszy (jak ktoś jeszcze ma podobnie niech się odezwie :))...

Janek, zapewne masz rację... (patrząc obiektywnie). ale tu trzeba było by zapytać Pana Leszka co skłoniło go do takich zmian...

Ja jedynie prosiłem o rozciągnięcie całego modelu..., nie tylko kadłuba i klap... i w zasadzie to dostałem (z czego jestem mega zadowolony).

PS

Kminie serwa, bo jak widać wsparcie żadne :P

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jurku, a MKS'y... badziew?

A jest sens dać ponad 1000zl za 4serwa do takiego modelu? Te co podałem sa znacznie lepsze niż 125 a cena podobna

 

Prototyp był...patrz "rozciągniecie kadłuba i klap"...ŚWINSKI-RYJ...HA..!

chyba jednak to nie Twoja zasługa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest sens dać ponad 1000zl za 4serwa do takiego modelu? Te co podałem sa znacznie lepsze niż 125 a cena podobna

Nie pytałem o sens, tylko o bardzo dobre serwa... Jeśli możesz polecić bo takie znasz to pomóż, jeśli nie to... ehhh...

A tak nawiasem mówiąc, bo nie rozumiem, co znaczy do takiego modelu?

Twoim zdaniem jest zły, czy jak - nie zasługuje na takie serwa? Wytłumacz mi to proszę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu ani ekonomicznego ani praktycznego. Nie odczujesz różnicy pomiędzy kst a mks przy tak spokojnym modelu. OT i tyle. Ja bym mksów do Falcona nie wsadził. Jak chcesz dobre serwa kup kst w USA ;) Turnigy bedą troche gorsze - maja większe luzy (ponoć).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak to nie Twoja zasługa...

Jurek nie bądż taki sztywny, "suchy" ,poprawny aż do znudzenia... :P

Jakby nie patrzeć wizja janegaba o rozciągnięciu Falkona prawie się sprawdziła. Mimo iż jego przeróbki były mocno kontrowersyjne i awangardowe ;) to być może były natchnieniem dla producenta lub jane miał żdżbło racji iż Falkon tak przerobiony lata lepiej.

Jako pionier tego co zrobił, spotkał się z ogromną krytyką ogółu i może fakt że sama przeróbka wizualna pozostawiała sporo do życzenia to sam zamysł być może miał sens..

Pewnie teraz rozpiera go duma czy coś w rodzaju -a widzicie - i wcale się temu nie dziwię,a nawet w duchu sobie myślę że chłop chyba miał rację :) .

Ale to stare czasy ,teraz jest nowy Falkon i nawet ciekawi mnie jak będzie latał i czy utrzyma "kultowość" oraz świetne własności lotne swojego protoplasty.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem suchy - ale precyzyjny :)

Pomysł na dużego Falcona powstał juz kilka lat temu. Brakował tylko form. Tylko p. Kwarciński nie miał możliwości tego pomysłu zrealizować. Teraz w końcu już się udało.

A Janek zrobił modyfikacje (świński ryj) z przesunięciem mocno ŚĆ do przodu, tylko dlatego że model zrobił mu się na zboczu bardziej stabilny. Ale kosztem prędkości lotu. Falcona nie tylko ja ćwiczyłem, ale również o niebo lepsi i zacniejsi piloci i uwagi mieli podobne. I uważam to za złe rozwiązanie, którego zdecydowanie nie polecam. Powiększenie klap w modelu 2m może być, choć lepiej było by z nich całkowicie zrezygnować ;) Było by skuteczniej. Za to klapy w nowym Falconie są większe bo skrzydła są dłuższe - przecież nie było sensu wydłużać lotek... I zapewne wreszcie będą spełniały swoja rolę. Z tego samego powodu trzeba było wydłużyć kadłub (zarówno w tył jak i w przód) żeby zachować proporcje modelu i umożliwić jego właściwego wyważanie. I z tych względów nie zauważam wpływu zabaw Janka ze swoim modelem na powstanie większego Falcona.

Janka można lubić, ale nie trzeba być zwolennikiem jego "przeróbek"

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.