Opis trymowania modelu znajduję się nadal na naszej stronie: kliknij
Jest to dość ogólny opis. O szczegółowy opis poproszę tatę, kiedy wróci z urlopu za kilka dni...
Mogę tylko zacząć, że pierwszą podstawową sprawą jest wyważenie modelu +/-. Dokładniej środek ciężkości ustawiamy w locie na podstawie tego jak zachowuję się model w locie po prostej, na plecach, w zakręcie proceduralnym, w pionach, itp. Cała ta procedura zajmuje kilka tygodni, ponieważ nie da się za jednym wyjście na lotnisko ustawić wszystkiego. Często w środku sezonu, a nawet na jego końcu wciąż poprawiamy ustawienia samolotu.
To bardzo szczegółowe pytanie, myślę, że można by napisać o tym książkę, ale mam nadzieję, że parę kolegów opisze to dość szczegółowo...

Oblatywanie modelu.
Rozpoczęty przez
motyl
, 18 lut 2008 17:23
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 19 luty 2008 - 01:08
#2
Napisano 18 luty 2008 - 17:23
No to koledzy ze Skiernieic i nie tylko napiszcie mi krok po kroku jak oblatać model F3A.
Jakie manewr co kontroluje i w jakiej kolejności je wykonujecie??
Kiedyś chyba u was na stronie byął tabelka, ale jakoś mi to umkneło, a dzwonić do was nie będe bo przyda się to wszystkim:D
Jakie manewr co kontroluje i w jakiej kolejności je wykonujecie??
Kiedyś chyba u was na stronie byął tabelka, ale jakoś mi to umkneło, a dzwonić do was nie będe bo przyda się to wszystkim:D