Skocz do zawartości


Zdjęcie

Sky Surfer 1400


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
85 odpowiedzi w tym temacie

#61 oko

oko
  • Modelarz
  • 721 postów
  • Age: 43
  • SkądWarszawa
  • Imię:Maciej

Napisano 29 sierpień 2017 - 10:10

A czy problemem może być śmigło? Może powinienem dokupić śmigło apc 6x5,5 - widziałem, że o takim pisaliście

 

Najpierw upewnij się że jest odpowiednio wyważony. Śmigło może mieć wpływ na efektywność napędu, na ciąg niewystarczający do startu, ale nie na problemy ze środkiem ciężkości.


  • 0

#62 Elkojote

Elkojote
  • Modelarz
  • 949 postów
  • Age: 42
  • SkądJuszczyn
  • Imię:Grzegorz

Napisano 29 sierpień 2017 - 15:27

Na oryginalnym śmigle będzie wzbijał się powoli , nie zaciągaj steru wysokości gwałtownie . Wyważenie wedle instrukcji , sprawdź czy dobrą stroną śmigło założyłeś .... ma pchać ma się rozumieć :)
  • 0

#63 CichyBart

CichyBart
  • Modelarz
  • 477 postów
  • Age: 35
  • GG:
  • SkądKonin / Poznań
  • Imię:Bartek

Napisano 29 sierpień 2017 - 17:04

1.kupić w modelarskim piankę epp

2.poprosić w forumowej giełdzie o ścinki epp (piankownicy mają tego dużo)

3.uzupełnić inną pianką - z uwagą, aby nie stopić jej klejem

4.wygłuszenia w samochodach osobowych często są z odpowiedniej pianki, do dostania na szrocie :)

Jest tylko jeden problem - ta pianka jest zwykle czarna. No i występuje w dość niewygodnych kształtach.

Dzięki, taka "oczywista oczywistość" na którą czasem się nie wpadnie samemu ;/

 

Na oryginalnym śmigle będzie wzbijał się powoli

U mnie idzie całkiem nieźle(pioneer II, 3 śmigło łopaty od nowości). Montaż generalnie napisami do przodu lotu.


  • 0

#64 medisses

medisses
  • Modelarz
  • 5 postów
  • Age: 26
  • GG:
  • SkądLublin
  • Imię:Przemysław

Napisano 04 wrzesień 2017 - 07:14

Dziękuje za pomoc.

Wcześniej śmigło źle założyłem i nie miał ciągu takiego ciągu jak powinien.

W sobote testowałem - wzbił się w powietrze i latał jak należy  :) 
Oczywiście pierwsza porządna gleba również zaliczona  :D


  • 0

#65 CichyBart

CichyBart
  • Modelarz
  • 477 postów
  • Age: 35
  • GG:
  • SkądKonin / Poznań
  • Imię:Bartek

Napisano 04 wrzesień 2017 - 07:16

Oczywiście pierwsza porządna gleba również zaliczona  :D

 

Dziób cały, czy w kilku częściach? Coś odpadło może jeszcze?


  • 0

#66 medisses

medisses
  • Modelarz
  • 5 postów
  • Age: 26
  • GG:
  • SkądLublin
  • Imię:Przemysław

Napisano 04 wrzesień 2017 - 08:11

Dziób cały, czy w kilku częściach? Coś odpadło może jeszcze?

Dziub sie przekrzywił ale już naprostawałem. Z jednaj strony lekkie pęknięcie - (myśle że po kolejnym razie sie już połamie) 
Jedno skrzydło odpadło i zamontowałem magnesy.
Dodatkowo puścił klej na tyle samolotu i odpadły steropiany do sterowania (Może mam za słaby klej)

Zdziwiłem sie że nie było wielkich uszkodzeń bo samolot z 7 - 8 metrów uderzył w beton.

Nie polacam latać przy dużym wietrze  ;)


  • 0

#67 CichyBart

CichyBart
  • Modelarz
  • 477 postów
  • Age: 35
  • GG:
  • SkądKonin / Poznań
  • Imię:Bartek

Napisano 04 wrzesień 2017 - 08:14

To tylko draśnięcie ;)

Teraz tylko naprawić i latać, latać, jeszcze raz latać... :)

ps: przy porywach do 56km/h (wg meteo) starałem się pioneera utrzymać. Jakoś udało mu się wylądować nawet, ale nigdy więcej.


  • 0

#68 TRH

TRH
  • Modelarz
  • 8 postów
  • Age: 35
  • SkądWrocław
  • Imię:Maciek

Napisano 10 październik 2017 - 16:11

Witam,

 
Podepnę się do tego tematu z takim pytaniem:
 
Myślę o zakupie KITa.  
 
Posiadam silnik emax CF2822, ma te same wymiary i wagę co CF2812, jednak niższe obroty. 
 
 
Posiadam też 2 pakiety 3s 2200, czyli znacznie cięższe niż przewiduje producent.
 
Czy dam rade dobrać jakieś śmigło (myślałem o 3-łopatowym) żeby to miało ręce i nogi ?
 
Będę się uczył latać, więc chciałbym żeby był w miarę możliwości wolny. Wiem, że to trudne z  za dużym pakietem, ale chętnie posłucham - przeczytam  ;) opinie doświadczonych kolegów.
 
Pozdrawiam 
Maciek

  • 0

#69 d2f

d2f
  • Modelarz
  • 332 postów
  • Age: 37
  • SkądRadzyń Podlaski
  • Imię:Paweł

Napisano 10 październik 2017 - 20:11

Mój klon, po usunięciu balastu, idealnie łyka 2200. Do tego założenie śmigła 3 łopatowego od 250 i po godzinie lotu jest lądowanie z nudy. Może model doczeka się fpv, wtedy jego kariera u mnie ulegnie wznowieniu.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#70 robertus

robertus

    Książę depronu?

  • Modelarz
  • 10566 postów
  • Age: 45
  • SkądJelcz-Laskowice
  • Imię:Robert

Napisano 11 październik 2017 - 17:20

Myślę, że na dwu-łopatowym 7x4 śmigle też poleci choć szału nie będzie z uwagi na większa wagę pakietu, ewentualnie trójłopatowe w tym rozmiarze.


  • 0

#71 skippi66

skippi66
  • Modelarz
  • 508 postów
  • Age: 52
  • SkądŁódź
  • Imię:Michał

Napisano 11 październik 2017 - 17:48

 i odpadły steropiany do sterowania ...

??? Co to są owe " steropiany do sterowania "?


  • 0

#72 CichyBart

CichyBart
  • Modelarz
  • 477 postów
  • Age: 35
  • GG:
  • SkądKonin / Poznań
  • Imię:Bartek

Napisano 11 październik 2017 - 18:47

http://www.modelarz....przedszkole-rc/

Polecam. Bardzo dużo z tego się uczyłem na początku.


  • 0

#73 mayster8405

mayster8405
  • Modelarz
  • 669 postów
  • Age: 68
  • SkądDąbrowa Górnicza
  • Imię:Henryk

Napisano 13 październik 2017 - 10:30

Ja w swoim Pioneerze mam APC 6x5.5" jest bardzo dobre, ale kupiłem dwa dni temu nylonowe śmigła od drona / zielone/ 6x 4.5",  w opakowaniu jest prawe i lewe za 5-taka. Niedługo sprawdzę jak z ciągiem i wydajnością.Nie stosowałem żadnych skłonów- wykłonów, łoże silnika z czterema kołkami bambusowymi na obwodzie doklejone do tylnej części komory silnika z racji tej, że silnik posiadał przednie mocowanie.Powiem tylko że chłodzenie ma doskonałe.


  • 0

#74 robo123rob

robo123rob
  • Modelarz
  • 44 postów
  • Age: 48
  • SkądŁagiewniki k/ Dzierżoniów
  • Imię:Robert

Napisano 13 październik 2017 - 19:07

W moim klonie pakiet 2200 do 2700 środek ciężkości na około 1/3 szerokości skrzydła ,śmigło 6/4 do 6/5,5.Panowie to przecież samo lata bez większego wysiłku.Silnik z zestawu fabrycznego.Jak mawia mój znajomy - tym to palcem od nogi można latać


  • 1

#75 ali1983

ali1983
  • Modelarz
  • 219 postów
  • Age: 35
  • SkądJasna/ Elbląg
  • Imię:Marcin

Napisano 09 kwiecień 2018 - 21:19

Witam.

Trochę odgrzebię temat. Dziś kupiłem model w wersji kit z myślą o nauce latania dla moich dzieciaków. Mam pytanie czy silnik a2212 2200kV z ebay to trochę nie za duże kV? Taki silnik ewentualnie musiałbym kupić, w domu mam a2212 1400kV ale ten raczej za wolny. Do tego śmigiełko apc 6x5,5. Regulator 40A, lipole 2200mAh 20/30c.


  • 0

#76 CichyBart

CichyBart
  • Modelarz
  • 477 postów
  • Age: 35
  • GG:
  • SkądKonin / Poznań
  • Imię:Bartek

Napisano 10 kwiecień 2018 - 09:13

Ja latam na 2208 2150kv i śmigło dokładnie to samo.


  • 0

#77 madrian

madrian
  • Modelarz
  • 2023 postów
  • Age: 42
  • SkądWarszawa
  • Imię:Adrian

Napisano 11 kwiecień 2018 - 01:01

Śmigło APC-E jakie jest zalecane do takich modeli wytrzymuje skromne 145 000 obr/min. Seria SF - 65 000.

Bez problemu wykorzystasz silniki nawet do 2500 kv, z pakietem 3S.

Oryginał ma coś w okolicach 2000 kv, ale też stockowe śmigło jest sporo słabsze od APC-E.


  • 0

#78 ali1983

ali1983
  • Modelarz
  • 219 postów
  • Age: 35
  • SkądJasna/ Elbląg
  • Imię:Marcin

Napisano 11 kwiecień 2018 - 07:01

ok. dzięki. zamówię 2200kV.


  • 0

#79 hubiwaw90

hubiwaw90
  • Modelarz
  • 14 postów
  • Age: 27
  • SkądWarszawa
  • Imię:Hubert

Napisano 11 kwiecień 2018 - 13:16

Dobry wybór z tym silnikiem 2200  i zdecydowanie kup śmiglo APC, mi stockowe się rozpadło przy max oborotach i stockowym silniku a przypomne że oryginalnie ma 1950 kv.


  • 0

#80 madrian

madrian
  • Modelarz
  • 2023 postów
  • Age: 42
  • SkądWarszawa
  • Imię:Adrian

Napisano 11 kwiecień 2018 - 15:49

I piastę śmigła, jeżeli masz oryginał.

Pierwszą rzeczą jaką należy zrobić z każdym nowym Surferem Betą, Pioneerem, Bixlerem itd... jest wymiana wyjątkowo kiepskiej jakości piasty i słabego śmigła.

Nawet w Betach, trafiały się egzemplarze, które nie powinny przejść najbardziej nawet pobieżnej kontroli jakości. A się trafiały.

Warto zakupić piastę zaciskową, z dokręcanym kołpakiem. Oczywiście dobraną do osi silnika.

 

Full wypas to śmigło składane. Są niestety drogie, lecz w czasie szybowania opory modelu są zdecydowanie mniejsze, a ryzyko uszkodzeń najmniejsze.


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych