Skocz do zawartości

Jakie silniki do Aircombat


elektron

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuje dyskusje na temat silnikow do Aircombat. Chodzi tu o merytoryczna strone - plusy i minusy silnikow w aircombat....

 

Sam uzywam OS 15 - pracuje doskonale, stosunkowo tani, bezawaryjny i pewnie pracujacy silniczek... Gasnie zawsze wtedy kiedy ja tego chce - nie zdazylo sie ze sam zdech.... Moc... wydaje mi sie ze wystarczajaca do modelu nie przekraczajacego 1300 startowej masy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
...a dla bf-109 T-1 ("obcięte" końcówki płatów) co lepiej-mvvs 2,5 czy 3,5? Chyba na 3,5 to będzie to rakieta;)

 

zalezy czy masz zamiar brać udział w zawodach (zapewniam Cię, że warto), model który ma rozpiętość poniżej 1 m nie może mieć silnika większego niż 2,5 ccm, ale jeśli tylko zabawa to wybór należy do ciebie. :D Czasem prędkość przeszkadza w walce.

Warto zajrzeć na stronę z regulaminem http://www.aircombat.pl/ACES/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=82

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wracając do tematu - widzę, że jest w tym dziale kilku posiadaczy silników ASP. Ostatnio przeczytałem taką opinię, że te motorki do pojemności 5 ccm mają krótką żywotność, być może to efekt złego docierania, ale czekam na opinie doświadczonych. Czy jest to prawda? Jak te silniki mają się do AC? Na jakim paliwie latacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku ASP wina zwykle leży po stronie źle dobranych materiałow i niestarannej obróbce.Tuleja wraz z tłokiem bardzo szybko się zużywa am silnik powoli traci kompresję a wraz z nią i moc.Ja w AC nie widze innych silników jak Os max 25FX,MVVS .21,GMS 25(nie dostepny w Pl)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w AC nie widze innych silników jak Os max 25FX,MVVS .21,GMS 25

 

rozumię, że jesteś praktykujący w aircombacie skoro wydajesz tak jednoznaczne opinnie.

 

Myślę, że w kombacie najważniejsze jest latanie, a to jaki masz silnik owszem jest dość istotne jeśli się lata na poziomie zawodniczym, jak masz kasę na asp to wkładaj go i lataj jak cię stać na OS to jeszcze lepiej, jak Cię ta zabawa wciągnie jeden silnik to stanowczo za mało, nie mówiąc o modelu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest to prawda? Jak te silniki mają się do AC

 

Każdy silnik jest dobry do AC byle był odpowiedniej pojemności i nie miał mocy wyższej niż taka jak określona w regulaminie.

 

Tanie silniki są dobre bo są tanie :) dla nie do końca zdeklarowanego kombaciarza cena jest ważna.

 

Paliwo lejesz takie na jakim silnik najlepiej pracuje. Ja np. do mvvsów leję duraglo.

Do asp 2,5 widziałem że koledzy lali nawet do 20% nitro.

 

Napisz jaki planujesz model i jaki silnik to coś się może doradzi.

 

Generalnie tak jak pisze Arek - ważne aby model latał, reszta jest mniej ważna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.