Skocz do zawartości

Naprawa zawiasu lotki w skrzydle laminatowym


wojt1125
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

mam do naprawy zawias lotki w laminatowym skrzydle. Ogólnie lotka się trzyma, ale przy końcu zawias (z delaminażu lub innej tkaniny) jest przerwany na długości jakiś 10cm. Nie mam doświadczenia z takimi skrzydłami, wiecie jak to naprawić?

 

Pozdrawiam,

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Cześć,

 

mam do naprawy zawias lotki w laminatowym skrzydle. Ogólnie lotka się trzyma, ale przy końcu zawias (z delaminażu lub innej tkaniny) jest przerwany na długości jakiś 10cm. Nie mam doświadczenia z takimi skrzydłami, wiecie jak to naprawić?

 

Pozdrawiam,

Nie widzę uszkodzenia i jaki model ale podpowiem ci jak naprawiałem motylka z laminatu  w falkonie - rozciałem na żadaną- nawet na + dolna i gorna częśc laminatów cieniutkim nożykiem i wsunałem nowy "zawias" ,który przygotowałem z 2-3 paseczków tkaniny szklanej sklejone żywicą Sklejone ponieważ łatwo go wepchnac w naprawiana szczelinę. Przed tą operacja naniosłem żywicę na 2 łaczone części . Nowy naprawiany zawias nie spekal na zgniocie działa do dzisiaj OK..  kombinuj coś wygrzebiesz  :D Uważaj byś nie skleił wszystkiego ..nadmiar żywicy usuń w porę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamyczek_RC

Taśma jest najmniej inwazyjna i najmniej kłopotliwa . Inne rozwiązania wymagają wiedzy , umiejętności i warsztatu ale można w taki sposób zamontować nowy zawias w miejsce starego ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach