Skocz do zawartości

Problem z silnikiem OS MAX 46LA


skyhawk172
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z moim silnikiem OS max 46la. Mianowicie nie wkręca się on na maksymalne obroty....Kręci maksymalnie 12000 obr/min a nie jak powinien 16000, przeczyściłem wszystkie przewody paliwowe, wyczyściłem filter powietrza, wyczyściłem iglice....widziałem że wraz z paliwem do gaźnika dostają się bąbelki powietrza...myślicie że to może być przyczyną? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

1. Sprawdzenie instalacji paliwowej - zawinięty węzyk, dziura w wężyku itp.itd - pełna inspekcja.

2. Regulacja.

 

3. nie chcę być złym prorokiem ale ... jak piłowałeś go 16k na ziemi to jego żywotność mocno się skróciła ... wiec mozżliwosć umierania silnika tez musi być wzięta pod uwagę.

 

Czym mierzyłeś te obroty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki LA mają wał oparty na panewkach i nigdy nie wkręcają się na takie obroty jak podałes - 16 tys jest dla tego silnika zabójcze.

Tym się właśnie różni seria LA od AX że silnik jest o 30% słabszy i kręci mniej obrotów.

Optymalny zakres pracy to 12-14 tyś obrotów i tak należy konfigurować śmigło aby nie wkręcać silnika na wyższe obroty.

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zwróciłem uwagi w pierwszy poscie na "bąbelki powierza" - sprawdz układ paliwowy przede wszytkim wężyk ze ssakiem w zbiorniku czasami ulega on przedziurawieniu i śsie powietrze a tym sasmy kłopot gotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.