Skocz do zawartości

SPITFIRE Mk. 24


Lucjan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam  Kolegów !

 

       Dziękuję za miłe słowa .  Otwory rewizyjne zaślepione są klapkami  wykonanymi z z drukarskiej blaszki aluminiowej gr. +/-  0,15 mm i

i przyklejone są  kroplami gęstego  kleju C.A .Aby otworzyć wystarczy podważyć skalpelem w kilku miejscach i klapka odskakuje bez szkody.  Od lat stosuję tą metodę  w miejscach gdzie nie można  zastosować  wkrętów .

 

 

                                                     Pozdrawiam Lucjan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witam  Kolegów !

 

       Dziękuję za miłe słowa .  Otwory rewizyjne zaślepione są klapkami  wykonanymi z z drukarskiej blaszki aluminiowej gr. +/-  0,15 mm i

i przyklejone są  kroplami gęstego  kleju C.A .Aby otworzyć wystarczy podważyć skalpelem w kilku miejscach i klapka odskakuje bez szkody.  Od lat stosuję tą metodę  w miejscach gdzie nie można  zastosować  wkrętów .

 

 

                                                     Pozdrawiam Lucjan

Czyli są blaszki są przyklejone ale do czego ? Do tych balsowych rantów dookoła otworu ? Czy miałby Pan możliwość pokazać zdjęcie w maksymalnym zbliżeniu ? Ja stosuję metodę na gumkę modelarską i haczyk na klapce albo na wcisk.  

 

Pozdrawiam Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Panie Lucjanie. Mam pytanie jak wykonane są te prowadnice w których kabinka się przesuwa, są kupione czy z czegoś je pan wykonał.

W kwadratowym  rurce  węglowej   wykonane jest  nacięcie w którym  przesuwają się prowadnice  wykonane ze śrubek M 2 . :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry Panie Lucjanie,

 

Napisał Pan:

Nakładamy następną  bardzo cienką warstwę  żywicy .

na drugi dzień  szlifujemy papier 240,  360 na mokro.

Natryskujemy  podkład akrylowy , ----- szlifujemy na mokro  papier  360

Ubytki ,nierówności itd  szpachlujemy szpachlówką poliestrową lekką ! -szlifujemy "

 

Podkład, szlif i podkład ale co na wierzch ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry Panie Lucjanie,

 

Napisał Pan:

Nakładamy następną  bardzo cienką warstwę  żywicy .

na drugi dzień  szlifujemy papier 240,  360 na mokro.

Natryskujemy  podkład akrylowy , ----- szlifujemy na mokro  papier  360

Ubytki ,nierówności itd  szpachlujemy szpachlówką poliestrową lekką ! -szlifujemy "

 

Podkład, szlif i podkład ale co na wierzch ?

Następnie natryskujemy  cienko podkład akrylowy . Szlifujemy delikatnie  papierem lub gąbką ścierną   500- 600 na mokro , a potem  bazowymi akrylami  malujemy kamuflaż  napisy itp  i całość  powlekamy cienką warstwa  bezbarwnego lakieru  akrylowego z utwardzaczem.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry Panie Lucjanie,

 

Dziękuję. Napisałem do największej w okolicy hurtowni ale mają kłopot z lakierem z utwardzaczem. Czy byłby Pan tak uprzejmy podał konkretnie, którego producenta wyroby Pan stosuje? Szczególnie ważna jest warstwa ostatnia lakieru akrylowego, bezbarwnego, utwardzonego i odpornego na paliwo. Czyli podsumowując zestaw malarski w spray:

  • akrylowy podkład 2K ( typ & producent )
  • kolorowe bazy akrylowe ( typ & producent )
  • lakier bezbarwny, akrylowy z utrwalaczem i odporny na paliwo ( typ & producent )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzień dobry Panie Lucjanie,

 

Dziękuję. Napisałem do największej w okolicy hurtowni ale mają kłopot z lakierem z utwardzaczem. Czy byłby Pan tak uprzejmy podał konkretnie, którego producenta wyroby Pan stosuje? Szczególnie ważna jest warstwa ostatnia lakieru akrylowego, bezbarwnego, utwardzonego i odpornego na paliwo. Czyli podsumowując zestaw malarski w spray:

  • akrylowy podkład 2K ( typ & producent )
  • kolorowe bazy akrylowe ( typ & producent )
  • lakier bezbarwny, akrylowy z utrwalaczem i odporny na paliwo ( typ & producent )

 

Witam !

 

       Ja stosuję różne  materiały , ponieważ producentów jest dużo . Proszę szukać  w sklepach dla lakierników samochodowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.