Skocz do zawartości

FunCub MULTIPLEX - kolejna relacja


TeBe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Doważanie ogona na szczęście nie jest takie straszne. Dłuższa dźwignia tak więc nie trzeba dużo dołożyć. Leć do wulkanizatora, u mnie za "piwo" dostałem odważniki, na taśmie klejącej 5gr kilkanaście sztuk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Przeprowadziłem próby ciągu na hamowni. 

 

Silnik Turnigy Aerodrive C3548-800

regulator REDOX 30A

śmigło GWS 11x7

pakiet REDOX 1800mAh

 

Ciąg statyczny 900G :-)

 

Martwi mnie natomiast hałas łożysk przy 30% obrotów. Silnik niby nowy, kupiony na forumowej giełdzie, a łożyska hałasują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro przód za lekki, to po co jeszcze dociążać ogon ?  :P

No wyszedł mi bełkot.

Naturalnie chodziło o łatwość doważenia za lekkiego ogona ( w porównaniu z doważaniem przodu).

Ciąg statyczny 900G :-)

Szału nie ma.

Nie mierzyłem ciągu w swoim FC, ale głowę daję, że przy silniku Turnigy 3536 i śmigle 10x5 jest większy, niż masa modelu (1120g). Rwie go pionowo w górę. Coś może jest nie tak z tym twoim silnikiem.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg zmierzony wyszedł dokładnie tyle ile pokazał mi teoretycznie ecalc. Więcej nie potrzebuję. Zaiste, na 4S z tego silnika dałoby się wyciągnąć dużo więcej, ale 900G dla FC jest wystarczające w zupełności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz zakładam że tematy o FC przeczytałeś. Taki silnik jak twój mam zainstalowany obecnie w Mentorze, zasilany pakietem 4S 3300 mAh. Mój Mentor jest cięższy od FC o ok. 0,9kg. Silnik który masz zamiar zainstalować jest za duży a pakiety za małe. To jest moje zdanie oparte na aktualnym użytkowaniu oby modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki silnik miałem na składzie, postanowiłem go wykorzystać. Pakiety 3S zostały mi po Pioneerze. Skoro uzyskałem ciąg 900g, to nie widzę przeciwwskazań. Fakt, silnik będzie pracował na 50% ale co to szkodzi? Za duży silnik to tylko problem z wyważeniem, trudno, dołożę te 5-10g na ogonie. Ale przynajmniej nigdy nie upalę silnika. Mógłbym kupić lżejszy silnik, ale postanowiłem wykorzystać zapasy magazynowe :-)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.