Skocz do zawartości

PZL-50 Jastrząb


Majonesz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Więc tak jak obiecałem dwa dni temu w powitalni tak rozpocząłem budowę Jastrzębia :)

 

Na początku oczywiście prezentacja pianki :)

 

UPlN9S.jpg

 

Pierwsze "kęsy" pianki oraz wyznaczenie osi kadłuba.

 

iAdXnd.jpg

 

Wyrysowanie podstawy silnika + początki wycinania pianki pod osłonę silnika.

 

dRMXKG.jpg

 

A o to co zrobiłem do tej pory. Tak wiem, wiem. Osłona mi nie wyszła kształtem ale pierwszy raz miałem z takim owym czymś do czynienia . Oczywiście już wklejone wzmocnienie do statecznika poziomego.

 

gDxJHy.jpg

 

Wklejanie węgielka do kadłuba.

 

hISoC3.jpg

 

Jestem początkującym w piance i jeśli macie jakieś porady bądź konstruktywną krytykę to przyjmę ją do siebie i wyciągnę wnioski :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Update :

 

Na noc zostawiłem sklejone skrzydło i wklejony statecznik poziomy do wyschnięcia. A z samego rana zabrałem się do usztywniania skrzydła. 

 

8vQpQR.jpg

 

Już po wklejeniu wszystkich wzmocnień i statecznika pionowego. Przymiarka do wklejenia skrzydła i ogólna prezentacja :)

 

3fsEvq.jpg

 

Po kilku dokładnych pomiarach skrzydło już w kadłubie schnie :D

 

QvZbM4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, model już ... a sami zobaczcie :)

 

Na razie tyle malowania ( Polish khaki II i Polish blue II), serwa już na miejscu (ale nie wklejone) kabelki poprowadzone pod węglem.

 

T8szDM.jpg

 

Nie wiedziałem tylko jak zamontować serwo na ster poziomy i jak poprowadzić popychacz. Więc wymyśliłem tak ło : (co zmusiło mnie do wycięcia troszkę pianki) 

 

SVBccD.jpg

 

Musze jeszcze wkleić orczyk ( a tak naprawdę zrobić muszę własny bo ten w komplecie się połamał ;))

 

2nbUjF.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...