Skocz do zawartości

Adriana od TOP MODELl


azja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niedawno kupiłem motoszybowiec Adriana od Topmodel.

2,08 m klapy, lotki, usterzenie typu V. Posiadam aparaturę OPTIC 6 QPCM i

odbiornik HFD-08RD. Model jest już praktycznie złożony, jednak mam problem z

prawidłowym podłączeniem serw (6). Lotki podłączyłem na kanał k1 i k5,

usterzenie k2 i k4, motor k3, a klapy k6 na kablu Y. Klapy zamiast wychylać się w jednym kierunku wychylają się w kierunkach przeciwnych. Prosiłbym o pomoc jak się z tym uporać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Najprościej to kupić elektroniczny rewers http://nastik.pl/rewers-ruchu-serwa-nfinv1-p-1856.html (wpinasz go za kablem Y przed serwem)

 

Lub jeśli jest miejsce w skrzydle to trzeba inaczej zamontować jedno serwo. Bo teraz masz je zamontowane lustrzanie a powinny być nie lustrzanie zamontowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, litości, czytaj ze zrozumieniem!!!!!! :evil: :evil:

 

Kolego azja, jesli masz mozliwosc, to przepnij lotki na kabel Y zamiast klap, wtedy jeden kanał załatwi na razie sprawę, a klapy podepniesz pod 2 osobne kanały, O ILE aparatura na to pozwala. W innym przypadku polecam to, co Rafał B - rewerser wpięty przed jedno z serw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, sprawa dotyczy serw czeskich TS1816. jeśli chodzi o lutowanie to mam pewne obawy co do efektu po mojej ingerencji. Marcin po napisaniu postu przeczytałem póżniej jeszcze kilka i wiem że ten temat był już drążony na forum. Myślę że jednak moduł rewersu będzie najlepszy, ale zamiana na lotki to na teraz w moim przypadku wyjście jedyne. Myślę że Optic 6 da radę? Co myślicie o tym modelu, bo nie znalazłem na żadnym forum nic na temat ADRIANY. p o z d r a w i a m a z j a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam coś prawie identycznego

pomysł z kablem Y na lotkach jest najdelikatniej nieszczęśliwy

tracisz funkcję CROW ( motylek) - niezwykle przydatne :wink:

tracisz różnicowe lotki - czyli co zakręt tak gdześ o metr niżej

 

swego czasu miałem w lotkach serwa z trybami z plastiku

przeszedłem na metalowe - przy ostrym lataniu plastiki zbyt szybko "łysiały"

 

z Adriany, przyznaję, mam tylko winglety - to je ono

w lataniu nie przeszkadza, ale za to jak wygląda !

 

edit: ja w klapach przelutowałem kabelki silnika i potencjometru w 81MG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.