Skocz do zawartości

Saturn V


Wieczu

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Nie nie, Bron Boze :) Tutaj juz full profesjonalizm, model zawodniczy, producenci musza byc zaufani, prawdopodobnie bedzie latac na silnikach polskich PS lub TS, w opcje wchodza tez amerykanskie silniki AeroTech. Poza tym taka makieta jest zbyt duzo warta by probowac bawic sie w samorobki :) Nie do konca wiem jak to przepisy FAI mowia, ale silniki musza byc certyfikowane, nigdy sie tym nie zajmowalem (papierki, ja tylko latam). Ale np na ME czy MS silniki sa kontrolowane i musza byc przedstawione niezbedne certyfikaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem o "samoróbkach" bo poziom tego co przedstawiała zwłaszcza jedna z tych stron o silnikach bardzo mnie zaskoczył, niemalże naukowymi udokumentowaniami koncepcji i później testami wykonywanych prototypów, konstrukcjami bardzo oprzyrządowanych hamowni, z wykresami, rysunkami itp.

Szkoda, że adres przepadł razem z awarią poprzedniego laptopa, bo było co poczytać, zwłaszcza dla entuzjastów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Lepiej byłoby gdybyś do rozdzielania/odpalania stopni rakiety wykorzystał timer aktywowany przeciążeniem 2 G np. ze sklepu apogee rocketry a do odpalenia pierwszego stopnia (start) wykorzystał kabel jako iż niema wtedy możliwości zakłóceń.

A tak poza tym to odwiedź stronę Polskiego Towarzystwa Rakietowego oraz forum z nim związane, ponieważ znajdziesz mnóstwo informacji na temat silników i wiele innych przydatnych informacji.

PS. Nie używaj samoróbek w tak ładnym modelu bez względu jak profesionalne by się nie wydawały. (osobiście polecam silniki Pana Tendery jeśli byś chciał to mogę wysłać ci na priv. jego adres e-mail)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście polecam silniki Pana Tendery

 

To chyba dawno nie widziałeś jego produktów...

W zasadzie nie ma producenta, który nie strzeli przy tych rozmiarach, ale to już jest przesada.

 

A tak poza tym to odwiedź stronę Polskiego Towarzystwa Rakietowego oraz forum z nim związane, ponieważ znajdziesz mnóstwo informacji na temat silników i wiele innych przydatnych informacji.

 

Polskie Towarzystwo Rakietowe to zupełnie inna bajka i nie ma nic wspólnego z regulaminowym lataniem w makietach. Tam impulsy silników i masy rakiet zdecydowanie przekraczają FAIowskie dyrektywy, traktowałbym tę stronę raczej jako ciekawostkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To chyba dawno nie widziałeś jego produktów...

W zasadzie nie ma producenta, który nie strzeli przy tych rozmiarach, ale to już jest przesada.

 

 

 

Polskie Towarzystwo Rakietowe to zupełnie inna bajka i nie ma nic wspólnego z regulaminowym lataniem w makietach. Tam impulsy silników i masy rakiet zdecydowanie przekraczają FAIowskie dyrektywy, traktowałbym tę stronę raczej jako ciekawostkę.

 

Na silniku Pana Tendery rok temu posłałem rakiete na kilometr

a co do PTR są tam również zawodnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.