Skocz do zawartości

Pioneer 1400


Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

aaa ... no na początek zmień ładowarkę, ale jak już nie masz teraz innej to tam gdzie masz krokodylki musisz dołączyć zasilacz 12V. Ładowarka musi mieć źródło napięcia by dalej je przekazać do pakietu. Dziwi mnie, że nie masz takiego zasilacza z ładowarką bo na ogół w RTF'ach dodają. Pakiet dołącz pod to gniazdko, gdzie jest napisane 3S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

khmmm ... sam już nie wiem czasami czy CA czu UHU. Na ogół kleiłem CA i nigdy nic się nie działo. Jak Sky Surfera pokleiłem UHU (statecznik poziomy) to po dwóch dniach "schnięcia" wszystko się rozjechało a klej zamienił się w "masło". Zaczęło reagować z pianką. Musiałem wszystko powycierać, poczyścić i ostatecznie złapałem na CA + dopalacz.

Klejenie EPP CA jest jak koło fortuny, stopisz lub nie, wiem z doświadczenia. Zawsze bezpieczniej UHU, CA np Soliusa mi nie topił, Pioneer okropnie się bał CA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. a mi się Sky Surfer zamienił w masło po nałożeniu UHU :);)

Jak UHU Por może zrobić masło jak to jest klej jak guma . Firma robi różne kleje użyłeś nie właściwego do "Pioniera"

Pewne rodzaje pianek kleimy CA i przyspieszacz "Beta ," Easy Star" . "Pionier" nie lubi CA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

?

 

Ja nie mam i nie miałem Pioniera ;) Rozpuścił mi piankę przy klejeniu stateczników w Sky Surferze.

Nie ważne czy masz "Pioniera" czy "Sky Surfera" "Betę " czy " Easy Stara "  czy model z paneli pokładowych "UHU Por" nie robi z nich masła .do tych wynalazków jest nie zastąpiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już myślę ,że kolega kupił każdy możliwy klej po tym co przeczytał ;)

 

Ja dodam jeszcze z doświadczenia z tym modelem ,że warto okleić krawędzie natarcia oraz spód modelu taśmą (duck tape)

Lepiej też jednak wymienić tą rurkę z modelu na tą z mniejszą średnicą otworu. Parę złotych jak ci pęknie ta oryginalna to przy krecie z dużej wysokości nie będzie co zbierać.

Co do łączenia skrzydeł ja zastosowałem 2 haczyki command takie do wieszania ozdób i spiąłem je gumką (przewleczona przez otwór w które wkładasz skrzydła od spodu) , trzyma mocno a bardzo łatwo zdemontować.

 

Od teraz największym zmartwieniem będzie aby to wystartowało bo lot to już przyjemność :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podłączę się pod temat, gdyż nie ma sensu pisać nowego bo chodzi o ten sam model lecz w wersji KIT.

Proszę o radę w kwestii,

-jaki silnik wybrać tak, aby nie było potrzeby powiększać "komory" silnikowej i jakie śmigło /to w zestawie wydaje mi się maleństwem/

- w które miejsce poprowadzić regulator obrotów

-chcę mieć skrzydło dzielone, czy może być  rurka z zestawu wklejona na stałe w każdą połówkę, a łączyć je bagnetem węglowym średnicy 4m/m.Jako mocowanie ich, zastosować po trzy magnesy neodymowe.

Do tej pory problemów nie mam,

 do napędu lotek i sterów dałem serva  Tower-Pro SG92R , /9gram/.Lotki i ster wysokości wychylały się dość opornie i nie równo, więc przy pomocy specjalnej wypalarki /podobnej do lutownicy pistoletowej/ wytopiłem najcieńsze miejsce w rowku, pozostawiając mięska po 2.5cm-rodzaj zawiasów i dopiero teraz chodzi lekko.

Pakiety mam 2S/1300 i 3S/2200

Regulator 30A turnigy

Kleję klejem UCHU-POR, ale dzwignie wklejałem  klejem CA z przyśpieszaczem. bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.