Skocz do zawartości

Budowa modelu z zestawu KIT


TheKuba1414
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od około dwóch lat interesuje się modelarstwem RC. W końcu chciałbym spróbować zbudować własny model. Jako iż jestem w tym kompletnie zielony, mam plan zacząć od gotowego modelu w zestawie "KIT" bez aparatury i elektroniki. Chciałbym spytać czy takie wyposażenie będzie pasować i współgrać z tym modelem.

 


 

 


 

Znalazłem w szufladzie taki pakiet XTREME 850mah 7,4v - mam do niego również ładowarke. Będzie się nadawał?

 


 


 

Mam dwa możliwe zestawy silników

 

Zestaw z silnikiem EMAX:


 

Zestaw z silnikiem PULSO:


 

Który silnik wybrać? Zmienić coś w tym zestawie? Będzie to wogóle w stanie polecieć :D?

Z góry dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Rozumiem, że nie latałeś .. 

 

Z racji małej rozpiętości i budowy modelu polecisz nim max. 10 sekund. Na początek wybierz inny model około metra rozpiętości i górnopłat by oswoić się z łagodnym lataniem. Nie patrz który ładnie wygląda a który Cię nauczy spokojnego latania :) Potem powoli idź w kolejne konstrukcje.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Xtry jest dołączona aparatura czterokanałowa, na zdjęciu zapewne była pokazana. Jeśli chodzi o Vento to też była w zestawie, nigdy nie składałem ARF lub KIT. 

Tak wygląda nadajnik do Vento:

 

c4aab900a4a6da5ee4d3d2ac29970e56.jpg

 

Jeśli chodzi o aparaturę do P-47, to w takim razie proszę Cię abyś zaproponował coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

khmmm .. czyli raczej z odbiornikami może być problem. Bez sensu jest kupowanie osobnej aparatury do każdego modelu. Poszukaj używanej Turnigy 9X. Cena nie tak dużo wyższa od tego Pelikana co zaproponowałeś a będziesz ją już miał do każdego kolejnego modelu. Pozostanie jedynie zakup lub przekładka odbiornika z poprzedniego modelu.

Odnośnik do komentarza