Skocz do zawartości

M 01


Atomizer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie 

 

Tym razem z M 01

 
M 01 ciagle w służbie. 
 
Silnik Emax XA2212 1400KV 3S - 248W - ciąg 940g - EMAX
ESC ABC-Power 30A 2-3S - BEC 2A - Regulator ESC
Akumulator ABC-POWER 1500mAh 3S 30C - wtyk DEAN - Li-pol 11,1V NANO-TECH
Śmigło APC 8x6E - LP08060E
Serwa 4szt.
Bąby 4szt.
Oświetlenie led. (oddzielne zaślianie 9V)
Waga 652g
 
 
 
Koszty budowy w zł:
 
M 01
 
balsa                                20
styropian 50mm                 2
styropian 30mm                 3
klej do styropianu            10,88
serwomechanizmy 4szt.  48
kable                               15
silnik                                49,8
regulator                          38,9
pakiet                              68,9
zawiasy                           18
 
razem                274,48
 

Filmik

Tylko jakość słaba :P

post-18554-0-99943100-1456747291_thumb.jpg

post-18554-0-24784900-1456747294_thumb.jpg

post-18554-0-40728900-1456747295_thumb.jpg

post-18554-0-33278300-1456747296_thumb.jpg

post-18554-0-46784800-1456747297_thumb.jpg

post-18554-0-52612900-1456747298_thumb.jpg

post-18554-0-71497500-1456747299_thumb.jpg

post-18554-0-88272800-1456747300_thumb.jpg

post-18554-0-81554600-1456747301_thumb.jpg

post-18554-0-91818300-1456747302_thumb.jpg

post-18554-0-73016000-1456747315_thumb.jpg

post-18554-0-80154700-1456747316_thumb.jpg

post-18554-0-81777800-1456747317_thumb.jpg

post-18554-0-75844000-1456747318_thumb.jpg

post-18554-0-79748900-1456747319_thumb.jpg

post-18554-0-79485000-1456747320_thumb.jpg

post-18554-0-90506800-1456747321_thumb.jpg

post-18554-0-26216200-1456747323_thumb.jpg

post-18554-0-16740200-1456747324_thumb.jpg

post-18554-0-03712800-1456747325_thumb.jpg

post-18554-0-63715200-1456747342_thumb.jpg

post-18554-0-74817900-1456747343_thumb.jpg

post-18554-0-72043100-1456747344_thumb.jpg

post-18554-0-69714100-1456747345_thumb.jpg

post-18554-0-67104100-1456747346_thumb.jpg

post-18554-0-86683800-1456747347_thumb.jpg

post-18554-0-80195500-1456747348_thumb.jpg

post-18554-0-74051500-1456747349_thumb.jpg

post-18554-0-88039800-1456747350_thumb.jpg

post-18554-0-87515600-1456747351_thumb.jpg

post-18554-0-76084700-1456747362_thumb.jpg

post-18554-0-84272300-1456747363_thumb.jpg

post-18554-0-87913700-1456747364_thumb.jpg

post-18554-0-65910700-1456747365_thumb.jpg

post-18554-0-17104600-1456747366_thumb.jpg

post-18554-0-14167000-1456747367_thumb.jpg

Mój film.wmv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • 3 tygodnie później...

Przed kolejnym kursem latania kilka łatek :P

Ogólnie lot spokojny tylko ten wiatr...

Chociaż były dwie niebezpieczne chwile.

Na samym końcu chyba z 7 prób podejścia do lądowania a i tak twarde bardzo :D

Ten wiatr! i  w dodatku wiał z północnego-zachodu w poprzek mojego lądowiska

Lepiej było by jak wiał z południa :lol:

M 01.wmv

post-18554-0-31115400-1459848914_thumb.jpg

post-18554-0-63306400-1459848915_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Model żółty ledwo dał radę w sobotę za to M 01 latał lepiej. 15 min. zabawy, latałem do samego końca aż skończyło się paliwo w pakiecie i to w najgorszym momencie kiedy to mało co się nie rozbił. W ostatniej chwili pociągnąłem drążek i dodałem gazu a tu prrrruuuuuuuuuu. Przeleciał jeszcze paręnaście metrów nad polem i lądowałem awaryjnie u sąsiada na pastwisku dla krów.

W trakcie rozładowania pakietu moc silnika spadła do ok 30% więc przy takim wietrze nie było szans zrobić koło i lądować w określonym miejscu.

Leciutko naruszona struktura końcówki skrzydła tylko na szczęście.

M 01 2016-04-09.wmv

post-18554-0-46120400-1460444743_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 8 miesięcy temu...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.