Skocz do zawartości


Zdjęcie

RESPECT - z laickiego punktu widzenia

RESPECT Leszek Durczak F3F

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
120 odpowiedzi w tym temacie

#21 cZyNo

cZyNo
  • Modelarz
  • 4534 postów
  • Age: 48
  • SkądWrocław
  • Imię:Jurek

Napisano 06 maj 2016 - 18:23

Wejdzie ;)
  • 0

#22 Shock

Shock
  • Moderatorzy Forum
  • 4121 postów
  • Age: 43
  • SkądKęty
  • Imię:Rafał

Napisano 06 maj 2016 - 18:34

Wejdzie i 8 S :P  i to potwierdzone przez producenta modelu :) .

Tylko po co ? :blink:


  • 0

#23 cZyNo

cZyNo
  • Modelarz
  • 4534 postów
  • Age: 48
  • SkądWrocław
  • Imię:Jurek

Napisano 06 maj 2016 - 19:52

Żeby pipierdzielał. Jemu balast nie szkodzi
  • 0

#24 Marcin851

Marcin851
  • Modelarz
  • 393 postów
  • Age: 32
  • GG:
  • SkądGorzyczki
  • Imię:Marcin

Napisano 06 maj 2016 - 19:54

Jurku to samo miałem na myśli :) - chciałem napisać - Tylko po co ? ;)


  • 0

#25 Shock

Shock
  • Moderatorzy Forum
  • 4121 postów
  • Age: 43
  • SkądKęty
  • Imię:Rafał

Napisano 06 maj 2016 - 19:55

Świry :P

 

Marek ,napęd robi wrażenie ,szczególnie śmigiełko ;)


  • 0

#26 Eryk Milocha

Eryk Milocha
  • Modelarz
  • 118 postów
  • Age: 38
  • SkądKielce
  • Imię:Eryk

Napisano 06 maj 2016 - 21:00

Marek wyślij mi rysunek wręgi to ciachcę na cnc. Tylko przyjedz z tym Respectem na Bilczę ;)


  • 0

#27 mmarkow

mmarkow
  • Modelarz
  • 260 postów
  • Age: 47
  • SkądKozienice
  • Imię:Marek

Napisano 06 maj 2016 - 21:32

Dopiero teraz zaczynam sobie zdawać sprawę z tego co zrobiłem i pewnie też nie do końca  :mellow:

 

Jednak nie mam zamiaru wymięknąć ... powoli go złożę ...

 

 

 

Zająłem się ramkami do serw. Te z HK są o 1mm za niskie więc zrobiłem sklejkowe podkładki.

 

 

R_R.jpg

 

 

Zrobiłem też wstępne przymiarki i wyznaczyłem linie prostopadłe dla łatwiejszego wklejania ramek w skrzydła.

 

 

R_R1.jpg

 

 

W weekend już raczej mi się nie uda ich powklejać.


  • 0

#28 Sage

Sage
  • Modelarz
  • 123 postów
  • Age: 48
  • SkądGdynia
  • Imię:Piotr

Napisano 07 maj 2016 - 07:23

To i ja się pochwale moim Respectem.


Respect electro, wersja wzmocniona
Silnik SNew 1509/1Y w/6.7:1 (280 g)
regulator Jeti Mezon light 160A (150 g)
zasilanie serw z BEC w regulatorze 5V
smiglo GM 16x10
zasilanie 4S 2800 mAh 65C
serwa 6 x MKS 6125 mini
dodatkowa telemetria na pokładzie: Vario Jeti, GPS PowerBox Systems
waga gotowego do lotu bez pakietu 2466 g
z pakietem 2805 g

Przy takim wyposażeniu model wywazyl się pakietem wchodzącym dokładnie pod bagnet (mozliwosc zastosowania większego pakietu bez konieczności przemieszczania osprzętu)


Krotki filmik z oblotu który odbyl się pare dni temu




pare zdjęć

20160421_171253.jpg

20160425_130415.jpg

szczęśliwy pilot

20160425_131535_003.jpg

 

Pare logow z jednego z pierwszych lotow Respect'a z powyższym wyposażeniem:

 

Respect electro Altitude m.png

 

Respect electro I Battery A.png

 

Respect electro Mezon 160 Capacity mAh.png

 

Respect electro Mezon 160 I BEC A.png

 

Respect electro Mezon 160 Revolution RPM.png

 

Respect electro Mezon 160 Temp DegC.png

 

Respect electro Speed km per h.png

 

Respect electro U Rx V.png

 

Respect electro Vario m per s.png

 

 

Przepraszam Marku, ze panosze się z taka iloscia informacji w Twoim watku.

 

 

 

Pzdr

Piotr


  • 0

#29 mmarkow

mmarkow
  • Modelarz
  • 260 postów
  • Age: 47
  • SkądKozienice
  • Imię:Marek

Napisano 07 maj 2016 - 07:51

GRATULUJĘ RESPECT-a  :D

 

Jak widać na ostatniej fotce, model daje dużo zadowolenia  :)

 

 

 

 

Na weekend proponuję obejrzeć co można spokojnie z RESPECT-a wyciągnąć.

 

 

Mnie się podoba  ;)


  • 2

#30 Marcin1415

Marcin1415
  • Modelarz
  • 44 postów
  • Age: 39
  • SkądKielce
  • Imię:Marcin

Napisano 07 maj 2016 - 23:08

Cześć Marek. Gratuluję zakupu. Chętnie zobaczymy Ciebie i model, zapraszamy na nasze lotnisko. Mam drukarkę 3D więc jeśli potrzebowałbyś jakiegoś detalu na miarę np. ramki do serw to wal śmiało.

 

Jak Respect zachowuje się w termice?


  • 0

#31 mmarkow

mmarkow
  • Modelarz
  • 260 postów
  • Age: 47
  • SkądKozienice
  • Imię:Marek

Napisano 08 maj 2016 - 09:40

Dzięki Marcin, rozmawiałem z Erykiem na temat przyjazdu, będę u Was w drugiej połowie czerwca.

 

O termikę trzeba by było zapytać np. Jurka (cZyNo).

 

Ja mogę jedynie przedstawić nie swoją opinie, że modelem można w termice latać na tyle długo, aby się dobrze tym lataniem zmęczyć :)


  • 0

#32 Shock

Shock
  • Moderatorzy Forum
  • 4121 postów
  • Age: 43
  • SkądKęty
  • Imię:Rafał

Napisano 08 maj 2016 - 09:45


 

Ja mogę jedynie przedstawić nie swoją opinie, że modelem można w termice latać na tyle długo, aby się dobrze tym lataniem zmęczyć :)

Przy odpowiedniej termice można polatać większością modeli ;)  chociaż w przypadku Naszych to po dłuższej chwili nudne :D .


  • 0

#33 mmarkow

mmarkow
  • Modelarz
  • 260 postów
  • Age: 47
  • SkądKozienice
  • Imię:Marek

Napisano 08 maj 2016 - 09:55

Zgodzę się z Rafałem w 100%

 

To są modele do ostrzejszej jazdy  ;)


  • 0

#34 Sage

Sage
  • Modelarz
  • 123 postów
  • Age: 48
  • SkądGdynia
  • Imię:Piotr

Napisano 11 maj 2016 - 15:07

Pozwolilem sobie na edycje mojego wcześniejszego postu dodajec kilka wykresow uzyskanych z czujnikow telemetrii umieszczonych na pokładzie mojego Respecta.

 

Mysle, ze mogą się przydac innym przy wyborze napedu.

Jak widac naped daje duze mozliwosci 'rozwoju'.

 

 

Docelowo planuje pakiet o wiekszej pojemnosci 4S 3700 mAh 25C (niskie C ale pakiet o tej samej masie co wyzej) i smiglo o wiekszym skoku 16x16.

Prawdopodobnie do modelu trafi tez lzejszy regulator - Jive 100 LV + JLog 2.6 celem uzyskania jak najmniejszej masy i wznoszenia w granicach 40 m/s.

Bedzie to podstawowy setup.

 

Nie omieszkam tez sprawdzic modelu w konfiguracji 6S.


  • 0

#35 mmarkow

mmarkow
  • Modelarz
  • 260 postów
  • Age: 47
  • SkądKozienice
  • Imię:Marek

Napisano 11 maj 2016 - 22:01

Piotrze nie stresuj się  ;)

 

Wątek jest o modelu więc śmiało wstawiaj informacje, które w przyszłości mogą się przydać innym.

 

Zapraszam również innych posiadaczy RESPECT-a do dzielenia się swoimi uwagami zarówno z budowy modelu jak i późniejszego latania.

 

 

U mnie chwilowy zastój ... no prawie.

 

Eryk przysłał mi śliczne wręgi silnikowe.

 

 

WS_1.jpg

 

 

Już skleiłem z nich kanapkę.

 

 

WS_2.jpg

 

 

Czekam na wolną chwilę i wklejam w kadłub.

 

 

 


  • 0

#36 GośćJerzy Markiton_*

GośćJerzy Markiton_*
  • Guests

Napisano 11 maj 2016 - 22:42

Wręgi są śliczne - nie ma co pisać....

Czemu ma służyć ta przekładka z tkaniny szklanej (?). Zatrzymać żywicę ?

- Jurek


  • 0

#37 mmarkow

mmarkow
  • Modelarz
  • 260 postów
  • Age: 47
  • SkądKozienice
  • Imię:Marek

Napisano 12 maj 2016 - 06:16

Przekładka służy do zwiększenia powierzchni styku wręgi silnikowej z kadłubem. Moim zdaniem w takim wykonaniu jest mniejsze prawdopodobieństwo wyrwania wręgi. Takie moje widzimisię.


  • 0

#38 cZyNo

cZyNo
  • Modelarz
  • 4534 postów
  • Age: 48
  • SkądWrocław
  • Imię:Jurek

Napisano 12 maj 2016 - 07:01

Wrege wyrywa kret. Jemu taki drobiazg nie przeszkodzi ;)
  • 0

#39 dariuszj

dariuszj
  • Modelarz
  • 314 postów
  • Age: 48
  • SkądRzeszów
  • Imię:Darek

Napisano 12 maj 2016 - 07:31

Wrege wyrywa kret. Jemu taki drobiazg nie przeszkodzi ;)

 

Przy okazji w takiej sytuacji zamiast wyrwać samą wręgę to wyrwie ją z kawałkiem kadłuba ;)


  • 0

#40 mmarkow

mmarkow
  • Modelarz
  • 260 postów
  • Age: 47
  • SkądKozienice
  • Imię:Marek

Napisano 12 maj 2016 - 07:38

W tej kwestii moje doświadczenia wskazują na słuszność takiego rozwiązania :)


  • 0



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: RESPECT, Leszek Durczak, F3F

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych