Skocz do zawartości

Fly Fly Hobby ASW 28


sebka34
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Aerodynamicznie się w zasadzie nic nie zmieni, a jeśli już to raczej na plus. To prawda, że winglety zmniejszają opór indukowany, ale nie takie i nie w takim modelu. Tutaj pełnią co najwyżej rolę estetyczną więc możesz spokojnie się ich pozbyć bez zauważalnego wpływu na zachowanie modelu w locie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie podstawa dla kogoś kto lata na codzień motoszybowcami ja dopiero bede wsiadał na motoszybowca wcześniej latałem trenerki akrobatki tam nie stosuje sie różnicowych wychyleń motoszybowcem też trochę latałem ale bardziej by liznąć tego.modelem bez lotek . Posmakowałem i teraz chcę podejść do tematu bardziej profesjonalnie. Jaką ustawiacie różnice w apkach ? Czy ta rożnica jest stała czy ustawiona na którymś z switch-y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam laminowania skrzydeł bo przybędzie dodatkowej wagi. Miałem kiedyś ten model i do lotu wyszedł 2800g. Oryginalny bagnet był z jakiegoś metalu ale łatwo się wyginął i zastąpiłem go bagnetem ze stali sprężynowej i było dobrze. Ogólnie model szybki i nie lubi niskich prędkości bo przepada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybki i szybka trzeba również podchowzić do lądowania co z tym idzie ( nie zawsze mam możliwośćlądować na utwardzonej nawierzchni typu asfalt, beton) wieć żdzbła traw bardzo niszczą poszycie. akte- szmata szklana nie wiem jeszcze napewno w przedziale 50 do 130g/m2 i epidian 52

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.