Skocz do zawartości

Travel Air-Black Horse


BART

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami co do tego modelu.

Model uważany jest za trenera(jesli chodzi o łatwość pilotazu-ok)i tak traktowany najczęsciej.Ja też tak myslałem ...ale kiedy ustawimy wychylenia sterów na maksa!!To zmienia się jego powołanie.

Nie mam wielkiego doświadczenia (latam, dopiero 2 lata),ale takie figury jak żyleta,blender,przewrót przez dziób(tak jak wodospad -tylko pojedyńczy przewrót) -to nie są problemy.Do zawisu brakuje mi mocy.

 

Latam na Os Max 46LA .

 

Nie wzmacaniałem dzwigarów a nieraz pędzać w dół na pełnym gazie tuż nad ziemią podrywam model w maksymalnym przeciążeniu.

 

Reasumując:

 

model w/g mnie swietnie nadaje się na pierwszą spaline(małe wychylenia)zamiast górnopłata a potem bedziue jeszcze długo słuzył swojemu pilotowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 188
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Silnik ma wystarczającą moc w/g mnie ,ale nie zawisów zwłaszcza zawisów długotrwałych.

Nie posiadam filmu.Zaraz poszukam jakąś fotkę(jak ją zamieścić ?Na tym forum jeszczwe tego nie robiłem a nie widzę opcji "załacznik"

 

 

 

Bart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zastanawiałem się nad kupnem tego modelu,ale w końcu kupiłem At40L a to dlatego że atl,a widziałem a trawela nie.Czy trawel ma skrzydła kostrukcyjne czy jak AT, styro kryte balsą ?Ja do mojego at mam 10 4t myślę że będzie super.Na razie go powoli składam i trenuje górnopłatem który też na pełnych wychyleniach szaleje :D ale ze strachu latam na 60% :D Silnik w górnopłacie to też osa46la.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myslalem o ATL-u ,ale z tego co pamietam to ma przednie koło skrętne a ja szukałem modelu z tylnym -ogonowym kołem skrętnym.

 

Skrzydło jest konstrukcyjne i naprawdę mocne.