Skocz do zawartości

Ustawienie pierścienia na tłoku K&B 61


Matijus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam rozebrałem silnik K&B 61 w celu wymiany łożysk i tu się nasuwa pytanie jak ma być ustawiony pierścień na tłoku (wiem że w silnikach samochodowych itp jest to określone, ale jak to się ma do żarowego rc?) chodzi o rowek na pierścieniu. Ustawić tak żeby nie wpadał na "dolot" oraz wylot? Czy trzeba w określonym miejscu go dać (choć ciężko powiedzieć określone miejsce patrząc jak wkłada się cylinder) na tłoku nie ma żadnego oznaczenia. Może i głupie pytanie ale każdy się kiedyś uczy tak więc prosił bym o konkretną odpowiedź. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dokladnie tak go powinieneś ustawić. Czyli: zamek pierścienia nie może być w przestrzeni kanału pluczacego bądź wylotu. Powinien być bolec ustalajacy w tłoku a dokladnie w rowku pierscieniowym.
Kiedyś w Mintorze 33 wyleciał mi ten bolec.....tuleja w stanie agonalnym,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak go powinieneś ustawić. Czyli: zamek pierścienia nie może być w przestrzeni kanału pluczacego bądź wylotu. Powinien być bolec ustalajacy w tłoku a dokladnie w rowku pierscieniowym.

Kiedyś w Mintorze 33 wyleciał mi ten bolec.....tuleja w stanie agonalnym,

Czy zamek pierścienia nie może być w kanale to sprawa dyskusyjna - zależy od konstrukcji silnika.

 

http://pfmrc.eu/index.php?/topic/57808-webra-61-kilka-pyta%C5%84/ 

tutaj również wałkowałem ten temat bo wydawało mi się to co najmniej dziwne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.