Skocz do zawartości


Zdjęcie

airco DH 2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#21 pilot71

pilot71
  • Modelarz
  • 266 postów
  • Age: 34
  • Skądwarszawa
  • Imię:Michał

Napisano 31 marzec 2017 - 20:35

Wy szydercy...buuu, a na średnio poważnie to najprostsze patenty są najlepsze, stąd te ekierki, dzisiaj używałem ich więcej razy :)

łączenia węgiel - węgiel to klej plus czarna nić.

Załączone miniatury

  • DSC02738.JPG
  • DSC02739.JPG
  • DSC02742.JPG
  • DSC02743.JPG
  • DSC02746.JPG
  • DSC02748.JPG
  • DSC02751.JPG
  • DSC02752.JPG
  • DSC02753.JPG
  • DSC02754.JPG

  • 0

#22 japim

japim
  • Modelarz
  • 998 postów
  • Age: 36
  • SkądWarszawa
  • Imię:Przemek

Napisano 31 marzec 2017 - 21:35

Akysz maro nieczysta. Ty innowierco ESOwy :)
  • 0

#23 JacekK

JacekK
  • Modelarz
  • 760 postów
  • Age: 40
  • SkądŁódź
  • Imię:Jacek

Napisano 01 kwiecień 2017 - 22:24

Piękny jest.

 

Ale zaklinowanie poziomego mi się nie podoba. W 1/6 podkładałem sporo z tyłu, żeby wyszedł na zero. U Ciebie wygląda, że braknie wysokości jak go będziesz z nurkowania ciągnął...

 

A im szybciej będzie leciał, tym bardziej będzie nurkował.

 

Chyba że tylko na foto tak wygląda.


  • 0

#24 pilot71

pilot71
  • Modelarz
  • 266 postów
  • Age: 34
  • Skądwarszawa
  • Imię:Michał

Napisano 02 kwiecień 2017 - 08:01

Jacek, dobrze jest, będzie latał :) Na zdjęciu leży lekko na ogonie bo jest za mało podparty, wysokość jest prawie na zero. Teraz jestem z budową na etapie którego nie cierpię czyli na upychaniu elektryki. I tu pomyliłem się w kolejności bo otwory w sklejce pod silnik powinienem był nawiercić zanim zrobiłem kratownicę kadłuba, a teraz nie mieści mi się tam wiertarka. Czyli czeka mnie gimnastyka. Myślę, że w kilka dni wyrobię się z budową.

Załączone miniatury

  • 34.JPG
  • 35.JPG
  • 36.JPG
  • 37.JPG
  • 38.JPG
  • 39.JPG
  • 40.JPG

  • 0

#25 pilot71

pilot71
  • Modelarz
  • 266 postów
  • Age: 34
  • Skądwarszawa
  • Imię:Michał

Napisano 03 kwiecień 2017 - 20:52

Budowy ciąg dalszy, lotki połączone, kanał na przewody wydrążony w kadłubie, wszystkie stery pospinane. Zostało już podwozie, kamera wyważenie i lot :)

Załączone miniatury

  • DSC02776.JPG
  • DSC02777.JPG
  • DSC02780.JPG
  • DSC02781.JPG
  • DSC02785.JPG
  • DSC02787.JPG

  • 0

#26 Vesla

Vesla
  • Modelarz
  • 916 postów
  • Age: 44
  • SkądPortsmouth / UK
  • Imię:Wiesław

Napisano 04 kwiecień 2017 - 19:21

Fajny, fajny. Ale te smigło pasuje jak wół do karety :-) sorki.
  • 0

#27 stema

stema
  • Modelarz
  • 1235 postów
  • Age: 68
  • SkądWarszawa
  • Imię:Stefan

Napisano 05 kwiecień 2017 - 00:48

Te białe bowdeny możesz na czarno pomalować.


  • 0

#28 pilot71

pilot71
  • Modelarz
  • 266 postów
  • Age: 34
  • Skądwarszawa
  • Imię:Michał

Napisano 05 kwiecień 2017 - 19:43

Z tym śmigłem to wiem od początku, ale taki silnik miałem to i takie śmigło założyłem. Po teście ustawień okazało się, że wał jest krzywy "nowy silnik, nie używany :/ ?" zmieniłem więc napęd i problem dużych wibracji zniknął, pojawiło się większe śmigło ale pomarańczowe, nie wiem czy lepiej się to prezentuje od poprzedniego. Założę kamerę i polecę, zobaczymy czy będzie trzęsło. Na ziemi nie wygląda to dobrze, nie wiem skąd biorą się te wibracje. Tak czy inaczej model jest gotowy do lotu, waga to 675 g, z czego 15 g to karabin, 20 g to atrapa silnika no i gwóźdź programu, 30 g ołowiu na dziobie. nie sądziłem że będę musiał doważać przód samolotu ołowiem, w esiakach nigdy tego nie robiłem stąd zaskoczenie. Jednak rurki węglowa swoje ważą. Za koła to mnie zabijecie ale trudno, te wymiarowe zostawiłem do prawdziwej ESA, a bowdenów nie ruszam, będą białe, w kadrze ich nie widać.

Załączone miniatury

  • DSC02788.JPG
  • DSC02790.JPG
  • DSC02792.JPG
  • DSC02793.JPG
  • DSC02795.JPG
  • DSC02796.JPG

  • 0

#29 Vesla

Vesla
  • Modelarz
  • 916 postów
  • Age: 44
  • SkądPortsmouth / UK
  • Imię:Wiesław

Napisano 05 kwiecień 2017 - 20:30

Takie śmigło lepsze niż poprzednie. :-) wibracje najpewniej pochodziły z krzywego wału silnika. Koła, hmmm ja też w PWS 50 miałem niewymiarowe, dzięki temu startował z trawy.
  • 0

#30 JacekO

JacekO
  • Modelarz
  • 204 postów
  • SkądWarszawa
  • Imię:Jacek

Napisano 06 kwiecień 2017 - 12:54

Myślę, że napęd sterów na metalowych snapach i tulejkach mosiężnych robi sporą przeciwwagę - stąd potrzeba wsadzenia ołowiu ;)
  • 0

#31 mirolek

mirolek
  • Modelarz
  • 1702 postów
  • Age: 50
  • SkądKraków
  • Imię:Mirek

Napisano 06 kwiecień 2017 - 14:53

Możesz zamiast ołowiu dołożyć amunicji do karabinu :P

 

ms


  • 0

#32 japim

japim
  • Modelarz
  • 998 postów
  • Age: 36
  • SkądWarszawa
  • Imię:Przemek

Napisano 06 kwiecień 2017 - 15:31

Plan byl latania z FPV - kamerka z wyposazeniem zrobia swoje...

 

Kiedys myslalem o tym, ale zeby to mialo sens to samoloty musialyby latac na skrzydlach a nie na silniku. Bo w tej chwili sa "overpowered" i manewry sa niefizycznie i nie ma mozliwosci prowadzenia normalnej walki kolowej - sa tylko fikolki i koziolki...


  • 0

#33 pilot71

pilot71
  • Modelarz
  • 266 postów
  • Age: 34
  • Skądwarszawa
  • Imię:Michał

Napisano 10 listopad 2017 - 10:15

Po kilku testach napędów model doczekał się przebudowy i oblotu. Zniknęła atrapa silnika, karabin i ołów z przodu kadłuba, wstawiłem za to kamery i wymieniłem koła. Do lotu waży 720 gramów, silnik daje 800 gramów ciągu czyli jest ok. Model nie jest więc przeładowany mocą, do zrobienia pętli potrzebuje się rozpędzić delikatnie nurkując i na prawdę lata wolno i stabilnie. Postaram się zrobić film spoza kabiny. Już wiem co powodowało wibracje-pomiędzy silnikiem a wręgą była atrapa silnika gwiazdowego, która mówiąc krótko nie była stabilnym elementem do zamocowania napędu. Wyciąłem więc ten element, przedłużyłem kadłub w kierunku ogona i problem wibracji oraz falującego obrazu w kamerze zniknął. Model jest głośny i dobrze. Na razie wrzucam kilka fotek: 

Załączone miniatury

  • 3.JPG
  • 4.JPG
  • 6.JPG
  • 9.JPG
  • 10.JPG
  • 11.JPG

  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych