Skocz do zawartości

CC3D w modelu samolotu


miro-er1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich, ostatnio zbudowałem model PZL 104 WILGA i pomyślałem o wykożystaniu własnie w tym modelu tego własnie kontrolera jako stabilizatora lotu , czy robił juz to ktoś , jestem zielony, nie wiem nawet jak to podłączyc, u mnie latał na quadzie , nigdy w samolocie , moze ktoś pomoze , w YT filmikow kilka jest, ale juz w gotowym latającym juz modelu , dodam ze model ma 144cm rozpietosci i ma ważyc ok 1200g , niewiem czy to ma jakies znaczenie .pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jeśli chodzi tylko o to czy się da to TAK, sam to robiłem jakiś rok temu w moim TOTO-3. Ze wszystkim musiał radzić sobie sam bo niestety w internecie mało jest na temat użycia tego kontrolera w samolocie. U mnie robi za żyroskop, sterował on lotkami SW i SK, silnik i klapy miałem podpięte bezpośrednio do odbiornika ale niestety nic więcej nie napiszę ponieważ wszystkie ustawienia poznikały mi po formacie komputera a od tamtej pory nie bawiłem się nim. Działało to całkiem nieźle z tym że za dużo nie potestowałem bo medel po jakimś czasie odłożyłem na półkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CC3D nie jest najlepszym wyborem bo nie ma barometru. Podstawową stabilizację zapewni, ale nie wiem czy warto w to brnąć, bo są o wiele lepsze kontrolery lotu za równie niewielkie pieniądze.

 

Tu opis tej płytki i stwierdzenie że funkcja samolotowa nie jest przetestowana:

 

https://github.com/iNavFlight/inav/blob/master/docs/Board%20-%20CC3D.md

 

A tu opis konfiguracji samolotu:

 

https://github.com/iNavFlight/inav/wiki/Fixed-wing-guide

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach