
Kilka pytań i być może jakieś latadło...
#21
Napisano 23 sierpień 2017 - 06:33
#22
Napisano 23 sierpień 2017 - 13:00
Pozdrawiam
Wytapatalkowane

#23
Napisano 13 wrzesień 2017 - 13:51
Ruszylo sie cos w tym temacie? Ciekawi mnie jak sie potoczyla historia, bo to niestandardowy dwusilnikowiec.
#24
Napisano 13 wrzesień 2017 - 14:28
Ruszylo sie cos w tym temacie? Ciekawi mnie jak sie potoczyla historia, bo to niestandardowy dwusilnikowiec.
Jeszcze się niestety nie ruszyło, pewnie zacznę dopiero w listopadzie/grudniu bo na razie zaczynam/będę zaczynał kolejną spalinę i nie mam pieniędzy na kolejny model
Ale w związku z tym mógłbym zamówić jakieś silniki i regle z BG, tylko raczej tak mocno oszczędnie (do ~100zł) - mogę sobie poczekać teraz
Pozdrawiam
Może taki silniczek:
https://www.banggood...?rmmds=category
albo ten:
https://www.banggood...?rmmds=category
I do tego śmigła 6-7, regle 18-20A i będzie ok?
#25
Napisano 13 wrzesień 2017 - 17:01
No chyba, że te które podał czarobest:
https://www.banggood...qlnlcxe9w4d2yd3
Tylko nie wiem czy śmigła 8 nie będą za duże do tego modelu, czy się zmieszczą...
#26
Napisano 13 wrzesień 2017 - 17:20
Myślę, że gdybyś do tych Racerstar'ów BR2208 1400KV założył śmigła 7x4 lub 5 nie było by problemu, mocy raczej by Ci nie brakowało . Ja bym nawet pokombinował z trzy-łopatowymi, wtedy mogłoby mieć mniejszą średnicę. Emax moim zdaniem też ok.
#27
Napisano 13 wrzesień 2017 - 17:58
w sensie GF2205?
Teraz do tego potrzebuję regulatorów 20A, jakieś polecacie z BG?
Te:
https://www.banggood...ml?rmmds=search
albo te:
https://www.banggood...ml?rmmds=search
?
#28
Napisano 13 wrzesień 2017 - 19:45
1. Lite - wyposażenie podałem 2204 lub 2206.
2. Konwencjonalna - tutaj musisz popatrzeć jakie konstrukcje budowali inni. I miałem nadejdzie ze właśnie zawodnicy latający dwusilnikowcami na 2200mah coś doradza.
3. New way - sam kombinujesz z nietypowym silnikiem/smiglem. Pamiętaj tylko ze te wszystkie silniki typowo dronowe mają trochę inna charakterystykę. Najlepiej wydrukuj sobie rzut samolotu na A4 i przeskaluj wymiary do 1m i na tej podstawie zobacz jakie śmigło Ci wejdzie. A nie na zasadzie - wydaje mi się...
#29
Napisano 13 wrzesień 2017 - 20:10
Kuba. Drogi masz 3:
1. Lite - wyposażenie podałem 2204 lub 2206.
2. Konwencjonalna - tutaj musisz popatrzeć jakie konstrukcje budowali inni. I miałem nadejdzie ze właśnie zawodnicy latający dwusilnikowcami na 2200mah coś doradza.
3. New way - sam kombinujesz z nietypowym silnikiem/smiglem. Pamiętaj tylko ze te wszystkie silniki typowo dronowe mają trochę inna charakterystykę. Najlepiej wydrukuj sobie rzut samolotu na A4 i przeskaluj wymiary do 1m i na tej podstawie zobacz jakie śmigło Ci wejdzie. A nie na zasadzie - wydaje mi się...
No cóż.
Gdyby porównywać ten model do innych dwusilnikowców ESA to...
http://pfmrc.eu/inde...-2/#entry384369
tu zostały zastosowane dwa emaxy 2812 i regulatory 12A.
Ale, że ja mam emaxy GF 2205 (i ze względu na budżet póki co raczej innych wolałbym nie kupować...) to na 3S (pakiety mam 2200 3S i też póki co raczej nowych nie kupię), śmigłach 6x4 i regulatorach 18A powinno być w porządku, co prawda będzie to rakieta
No i śmigiełka 6x4 z pewnością tam wejdą, a jak będzie za duży pobór prądu to dam 6x3
Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ESA, pytania, wiek, zawody
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych