Skocz do zawartości

Overmax X bee 3.1 plus - zagwozdka


Piotter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nabyłem ostatnio na MTP "Hobby" drona Overmax X bee 3.1 plus, co okazało się niezbyt szczęśliwym wyborem. Na początku zdziwiło mnie że kanał gazu ma załozoną spręzynę centrującą więc pozycja neutralna to 50% ciągu no ale dystrybutor odpowiedział że niektóre wersje maja funkcję utrzymywania wysokości. Ok. Natomiast kluczowa jest inna kwestia.Otóz w żaden sposób nie mogę ustawić poprawnego działania kanału gazu. Robię tak jak opisane jest w instrukcji, czyli włączam drona, a jak diody w dronie przestają szybko migać, właczam nadajnik, po czym dzwignię gazu przesuwam całkowicie w góre a później do maksimum w dół czemu towarzyszą dwa "piknięcia" nadajnika. Niestety okazuje się, że nie mam nad kanałem gazu właściwej kontroli. Działa to tak, że trzymając dźwignię gazu w dolnym położeniu naciskam przycisk start/lądowanie

(naciskanie środkowego, lewego przycisku opisanego w instrukcji jako start/stop nic nie powoduje oprócz "piknięcia"). Przesuwam gaz górę i po osiągnięciu około 30% zakresu zaczynają pracować silniki. Po przekroczeniu środkowego połozenia dzwigni gazu,w okolicach 60% silniki gwałtownie zwiększają ciag. Po zjechaniu dźwignią gazu w dół, w okolicach 30 %, silniki całkowicie się wyłaczają i ruch w górę ich nie załącza ich z powrotem.Aby właczyc je ponownie trzeba znowu nacisnąć start/lądowanie.

Skontaktowałem się z dystrybutorem i przedstawiciel stwierdził że opisane zachowanie nie powinno mieć miejsca więc odesłałem sprzet do serwisu. Jakie było moje zdziwienie kiedy został odesłany w identycznym stanie jak go wysyłałem. Zastanawiam się więc teraz czy to ja nie moge zrozumieć jak działa dron który kupiłem czy też serwis w Poznaniu po prostu nic nie zrobił. Ktoś ma takiego drona i może mi napisać co ewentualnie robię źle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

A nie jest w tym modelu tak ? Oba drążki w dół na zewnątrz . Załącza się bieg jałowy silników . Lewy drążek z pozycji środkowej lekko do góry . Silniki zwiększają obroty i model startuje . Miałem WLToysa V666N z barometrem i tak było . Może w twoim kopterze też tak jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.