Skocz do zawartości

Airbus A 380 s napędem gumowym


Ronny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam z Czech.

 

Nie wiem, czy wybrałem dobry wątek....

 

Tak troche zajmuje się pracą w 3D Rhinoceros i konstruuje samoloty.
Pare jich zrobiłem RC, pare wolno latających. Pare małych, pare większych.

 

Teraz mam taki troche dziwny i nie bardzo widziany projekt: wolno latający
Airbus A 380 s napędem gumowym.

 

Będziemy widzieli, jak się wszystko skończy - czy sukcesem lub będzie zawieszony w pokoju... :D

 

Więcej na mojej stronie:  http://www.balsamodels.eu

 

Pozdrawiam

Ronny

post-20800-0-73039500-1512408946_thumb.jpg

post-20800-0-25119900-1512408949_thumb.jpg

post-20800-0-05527200-1512408951_thumb.jpg

post-20800-0-03536200-1512408953_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Znów po czasie udało się mi coś zrobic s konstrukcją samolotu Airbus A380.

Teraz na mnie czeka przejście między kadłubem i skrzydłem....

Ale mam nadżeją, że jakoś dam rady :-)

 

Pozdrawiam z Czech

Radek
www.balsamodels.eu

 

post-20800-0-94732800-1512853384_thumb.jpg

post-20800-0-96296600-1512853387_thumb.jpg

post-20800-0-03766800-1512853392_thumb.jpg

post-20800-0-39982500-1512853396_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Znów po pare dniach znalazłem troche czasu, że by coś zrobic na wolno latającym
samolotu Airbus A 380.

Zużycie balsy tylko na wręgi będzie takie same, jak na całego 2 metrowego szybowca :D

Albo ich zrobie z jedynky balsy lub każdą drugą wyrzuce... ;)

 

Pozdrawiam z Czech

Ronny

 

 

post-20800-0-17411700-1513187966_thumb.jpg

post-20800-0-64232000-1513187981_thumb.jpg

post-20800-0-67306500-1513187991_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod przeczytaniu tego tematu miałem (proroczy?) sen - czekałem na wejście na pokład A380, podchodzę do okna terminala a tu do samolotu podjeżdża specjalny pojazd i zaczyna nakręcać po kolei wszystkie silniki :) Ekologicznie, cicho, tanio, czego więcej chcieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie to bez poszycia. Jest to małą gomoweczka.

 

... bez kryti kridel? To jak to poleci (?), no chyba, że masz ochotę postawić "toto" na półce i podziwać "szkieletora"! ;)   Bartkowi pewnie chodziło o to, czy będziesz oklejał papierem japońskim (vintage school), czy jakąś folią plastikową (new wave)?

 

... a nie lepiej zamiast gumy dla tego projektu dać jakieś 4 x mikro EDF pod skrzydełka z nano setupem RC, coś jak np. w modelu na tym filmie:

 

Fast Micro Jet

 

i  wtedy byłoby na co popatrzeć. :D EDF-y nie muszą przecież pracować na pełnym ciągu, żeby zrealizować majestatyczny lot A380, ale jakże realny. Przykład budowy we własnym zakresie bardzo małych EDF (na rcgroup)  Jak widać można zrobić we własnym zakresie EDF z drukarki 3D o  średnicy turbiny: 10mm (!!!) i  film z lotów tego modelu:

 

Nano Squall 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokrycie to będzie z papieru Japońskiego ESAKI.

W dziubie będzie śmigło i koniec :D

 

A jeżeli będzie miał ktoś interes to wypróbowac na małe EDF,
to może.

Laserowany zestaw takiego samolotu za pare złotych s napędem gumowym
kupi więcej ludzi...

 

No i co się tego zupełnie małego EDF samolociku dotyczy, to nie moja filiżanka kawy.

Ani newiem, czy to był już "lot" czy jeszcze.

 

Co się przeróbki na RC dotyczy, to chce skorzystac z:
10gr   silnik bezszczotkowy

4gr     regulator BEC
2gr     odbiornik Graupner

13gr   LiPol 2S/180

7,5gr   3x servo po 2,5 gr (2x lotky, 1x wysokośc)

37gr   powiedzmy 40gr w sumie   no i plus do tego samolot

 

Mojim zdnaiem do 100 gr się wmieści..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

c

Pod przeczytaniu tego tematu miałem (proroczy?) sen - czekałem na wejście na pokład A380, podchodzę do okna terminala a tu do samolotu podjeżdża specjalny pojazd i zaczyna nakręcać po kolei wszystkie silniki :) Ekologicznie, cicho, tanio, czego więcej chcieć?

 

Wszystko jest ekologiczne do pewnego momentu.  Tak jak z autami elektrycznymi. Zero emisji syfu z samochodu, ale 4x (strzelam) wiecej syfu z elektrowni + toksyczna utylizacja ogniw. Energia nie bierze sie znikąd. Jeżeli checmy żyć w czystym srodowisku (na co niestety nie ma juz szans), to trzeba zrezygnować z wiekszości wygód, a moze nawet ze wszystkich. A produkcja gumy do A380 też nie będzie ekologiczna :-). Taka dygresja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

c

 

Wszystko jest ekologiczne do pewnego momentu.  Tak jak z autami elektrycznymi. Zero emisji syfu z samochodu, ale 4x (strzelam) wiecej syfu z elektrowni + toksyczna utylizacja ogniw. Energia nie bierze sie znikąd. Jeżeli checmy żyć w czystym srodowisku (na co niestety nie ma juz szans), to trzeba zrezygnować z wiekszości wygód, a moze nawet ze wszystkich. A produkcja gumy do A380 też nie będzie ekologiczna :-). Taka dygresja.

 No że by nierobic do A380 nie ekologicznie znów gume, dojzrzali modelarze mogą zrecyklowac użyty prezerwatyw :D

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.