Skocz do zawartości

Usuwanie nagaru?


jetfan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i po Świętach (prawie) :(

 

Ale inne pytanie: czy w swoich benzynach usuwacie czasem nagar z tłoka i głowicy? Naszło mnie coś i zobaczyłem jak to wygląda po sezonie i nie jest dobrze, wszystko czarne. Oczywiście pierwsza myśl: usuwam niezwłocznie ale ponieważ zdarzyły się Święta więc nie mogłem zacząć tak od razu. Po przemyśleniu mam wątpliwości bo przejrzałem fora na szybko i jakoś nie znalazłem opisu, że ktoś w ogóle się tym przejmuje. Czyli warto to robić? Dlaczego nikt poza mną nie ma takiego problemu? A może to jest tak oczywiste, że wszyscy to robią i o tym nie piszą? 

 

Napiszcie pls jak u Was to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Ja nic takiego  nie robię. Nagar jest ale nie jakiś wielki. Jeżeli masz go dużo to coś z regulacją silnika jest nie tak. Jeżeli nie ma perturbacji w pracy silnika to zdejmowanie cylindra, nowa uszczelka, niepotrzebny demontaż...daj spokój.  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanieś ten motorek do  niejakiego Sarzały Roberta. Gość w Piasecznie znany jak mało kto. Już on Ci powie co z tym nagarem. Jak trzeba będzie posprzątać w tym motorku to posprząta i wyreguluje. Tam u was w okolicy Piaseczna większego fachmana od benzynek nie ma.

A.C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co panikować - taki urok 2-suwów. Jak się spala olej to jakiś nagar być musi, oby tylko nie przesadnie duży bo wtedy rozżarzony nalot powoduje samozapłony.

W czterosuwach mniej obecny z powodu spalania praktycznie czystej mieszanki powietrzno-benzynowej (tylko tyle oleju co filmu smarującego na ściankach cylindra, który dużo mniej paruje niż rozpylony w mgle mieszanki dwusuwu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co panikować - taki urok 2-suwów. Jak się spala olej to jakiś nagar być musi, oby tylko nie przesadnie duży bo wtedy rozżarzony nalot powoduje samozapłony.

W czterosuwach mniej obecny z powodu spalania praktycznie czystej mieszanki powietrzno-benzynowej (tylko tyle oleju co filmu smarującego na ściankach cylindra, który dużo mniej paruje niż rozpylony w mgle mieszanki dwusuwu)

Ja jestem nieco innego zdania .... 

To GT33 O.S. MAX po jednym sezonie.

Co prawda na dotarciu ale jednak   .

post-4298-0-50447900-1514406269_thumb.jpg

post-4298-0-53645400-1514406285_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z puntu widzenia mechanika samochodowego powiem tak :

Taki nagar jak w tym OS-sie to już trochę problem , na pewno odprowadzanie ciepła już jest zakłucone , mogą a nie muszą pojawiać się zamozapłony .

Przyczyna za bogata mieszanka i jeszcze jak jest przy takiej mieszance więcej oleju to mamy powiedzmy dwa razy tyle oleju , no i takie są efekty .

Może to być z kiepskiego oleju na przykład Castrol takie tematy jak nagar powoduje .

Jako ciekawostkę powiem że po sześciu latach użytkowania piły łańcuchowej rozebrałem ją i ilość nagaru w porównaniu do tego OS-a to może jedna dziesiąta , olej Mobil minerał .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.