Skocz do zawartości

Usuwanie nagaru?


jetfan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i po Świętach (prawie) :(

 

Ale inne pytanie: czy w swoich benzynach usuwacie czasem nagar z tłoka i głowicy? Naszło mnie coś i zobaczyłem jak to wygląda po sezonie i nie jest dobrze, wszystko czarne. Oczywiście pierwsza myśl: usuwam niezwłocznie ale ponieważ zdarzyły się Święta więc nie mogłem zacząć tak od razu. Po przemyśleniu mam wątpliwości bo przejrzałem fora na szybko i jakoś nie znalazłem opisu, że ktoś w ogóle się tym przejmuje. Czyli warto to robić? Dlaczego nikt poza mną nie ma takiego problemu? A może to jest tak oczywiste, że wszyscy to robią i o tym nie piszą? 

 

Napiszcie pls jak u Was to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nic takiego  nie robię. Nagar jest ale nie jakiś wielki. Jeżeli masz go dużo to coś z regulacją silnika jest nie tak. Jeżeli nie ma perturbacji w pracy silnika to zdejmowanie cylindra, nowa uszczelka, niepotrzebny demontaż...daj spokój.  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanieś ten motorek do  niejakiego Sarzały Roberta. Gość w Piasecznie znany jak mało kto. Już on Ci powie co z tym nagarem. Jak trzeba będzie posprzątać w tym motorku to posprząta i wyreguluje. Tam u was w okolicy Piaseczna większego fachmana od benzynek nie ma.

A.C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co panikować - taki urok 2-suwów. Jak się spala olej to jakiś nagar być musi, oby tylko nie przesadnie duży bo wtedy rozżarzony nalot powoduje samozapłony.

W czterosuwach mniej obecny z powodu spalania praktycznie czystej mieszanki powietrzno-benzynowej (tylko tyle oleju co filmu smarującego na ściankach cylindra, który dużo mniej paruje niż rozpylony w mgle mieszanki dwusuwu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co panikować - taki urok 2-suwów. Jak się spala olej to jakiś nagar być musi, oby tylko nie przesadnie duży bo wtedy rozżarzony nalot powoduje samozapłony.

W czterosuwach mniej obecny z powodu spalania praktycznie czystej mieszanki powietrzno-benzynowej (tylko tyle oleju co filmu smarującego na ściankach cylindra, który dużo mniej paruje niż rozpylony w mgle mieszanki dwusuwu)

Ja jestem nieco innego zdania .... 

To GT33 O.S. MAX po jednym sezonie.

Co prawda na dotarciu ale jednak   .

post-4298-0-50447900-1514406269_thumb.jpg

post-4298-0-53645400-1514406285_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z puntu widzenia mechanika samochodowego powiem tak :

Taki nagar jak w tym OS-sie to już trochę problem , na pewno odprowadzanie ciepła już jest zakłucone , mogą a nie muszą pojawiać się zamozapłony .

Przyczyna za bogata mieszanka i jeszcze jak jest przy takiej mieszance więcej oleju to mamy powiedzmy dwa razy tyle oleju , no i takie są efekty .

Może to być z kiepskiego oleju na przykład Castrol takie tematy jak nagar powoduje .

Jako ciekawostkę powiem że po sześciu latach użytkowania piły łańcuchowej rozebrałem ją i ilość nagaru w porównaniu do tego OS-a to może jedna dziesiąta , olej Mobil minerał .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.