Skocz do zawartości

Kolejny MIG-29


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To szacowana waga. I tak może w kwestii uzmysłowienia

-Robertusa Mig wazy 1750g, przy jednym EDF o ciągu 1,2kG

-Marcelizator z kolei 1710g, 2x EDF o ciągu łącznym 1450 g

-model SebArt waży 1640 gram bez Li-po, ciąg w zalezności od zastosowanego EDF i zasilania 3 lub 4S( a ten staje świecą przy 4S)

Także, przy pełnej mechanizacji płata-tzn. klapy sprzężone mechanicznie ze slotami, lotki, ster kierunku i wysokości waga 1700-1800g, przy dwóch turbinkach 70mm,12 łopatkowych, powiedzmy że uzyskam 1,2kG na każdą, to stosunek ciągu do mocy jest ok. Obciążenie płata również nie przekroczy granicy niezdatności do lotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jak rozumiem przeprowadzasz próby i nie jest to model finalny.

Jeśli nie, to nie rozumiem, po co okleiłeś papierem, następnie pomalowałeś, a w końcu zamierzasz to pokryć laminatem?

Tu chyba nie pomoże mechanizacja skrzydła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekko nie jest, ale ciężko też nie. Jak będzie porządny wyrzut plus nadmiar ciagu to powinien wyciagnąć Miga w powietrze.To zawsze jest dylemat jak zrobić lekko i mocno.

Co do malowania, to ja używam szybkoschnącego Dekorala akrylowego do drewna i metalu plus barwniki. Rozcieńczam go nieco i maluje dwie warstwy. ładnie kryje i nie jest za grubo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te akrylówki mają to do siebie że nie śmierdzi, mogę podziałać w domu, a nie ganiać do warsztatu. Maxiiii dobrze napisałeś-można dowolnie mieszać, zabarwiać, a to uważam za duży plus. Wcześniej dawałem podkład Matipa, kolor również dobierałem Motipa ( mam zaufanie do tej marki), ale to w aerozolu. Wiadomo, cieńsza warstwa farby-czyli waga, ale tak jak Robert napisał, rozcieńczenie i maźnięcie razy dwa i wychodzi super.

Teraz to w sumienie wiem do końca na jaki schemat malowania się zdecydować ostatecznie. Podoba mi się Digital, ale i też wcześniejsze czeskie przed przekazaniem Mgów Polsce... Ruskie też niczego sobie. I tu wątpliwości, ale Digital na razie górą. 

Ma ktoś z Was może schemat tego malowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kemper Group, do nabycia w Castoramie, ale widziałem też na Allegro. Jestt nóż do cięcia-drut, szpila do otworów na głębokości ok 12 cm, oraz dłutko do rowków, lub otworów, ale na głębokości około 3 cm. Zasilanie z sieci, transformator 7W. Cena ok. 70 zeta

 

Ten zestaw w CASTORAMIE w Katowicach kosztuje 206 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być i Tygrysek. Odcienie farb już mam ustalone, w sumie cztery odcienie szarości i czarny.

Co do ceny noża w Castoramie W Sosnowcu, to fiu, fiu!!! Kupowałem z dwa miesiące temu w Gorzowie Wlkp, za te pieniądze kolego szukałbym prędzej w inny sklepie, lu na allegro, a na pewno nie brał-nie jestem taki desperat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie priepała, po prostu szpeje z banga tak długo idą. Kolega zamówił drukarkę 3D, to szła grubo ponad miesiąc, moje pakiety do Yuneec Q500 idą już prawie miesiąc... Waliza na drona szła tydzie, ale tylko dlatego, że była w EU a nie w Chinach, ale też jakoś na około - tracking wskazywał najpierw Holandię, potem Wielką Brytanię, Danię i dopiero Polskę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompleks serw umieszczony jest w środku płatowca, według kolejności od tyłu- serwo steru kierunku, serwo klap i slotów, serwo lotek oraz serwo steru wysokości. Nie są wklejone, tylko przykręcone. Całość przekazu biegnie bowdenami wzmocnionymi, puszczonymi w konstrukcji w rowkach, wklejone i wyszpachlowane, także nic nie widać z zewnątrz. Do miejsc przekazu na ster kierunku i sterowania klap-slotów można "dostać się" po usunięciu- wycięciu pokrycia,przy statecznikach od wewnątrz, oraz w skrzydle od spodu, ot takie 2x3cm i gotowe. Serwa o dużej sile, i prawie wszystkie MG, tylko od steru kierunku na plastikach. Mechanizacja skrzydla oparta jest na krzyżaku. Podczas pracy każdy z drutów ciągnie do środka płata, dlatego klapa opuszcza się, a slot schodzi w dół.

post-15485-0-15142100-1515315214_thumb.jpg

post-15485-0-21010700-1515315263_thumb.jpg

post-15485-0-57181800-1515315288_thumb.jpg

post-15485-0-07374300-1515315329_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mniej więcej wypada przy tej pomarańczowej lini. Jakieś 125-135 mm od początku skrzydła właściwego-slotu. No bo przecież jest jeszcze ten element- skrzydło pasmowe.

W sumie w SebArtowym Migu-29, przy tej samej skali (rozpiętość 92 cm) zalecają 135 mm od początku skrzydła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.