Skocz do zawartości

Moje pierwsze DLG MiMi


przemekp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

proszę o poradę, jestem baardzo początkujący. Jako, że z budową szybowca MiMi poszło nawet sprawnie (aktualnie jestem na etapie pokrywania skrzydeł), za to kompletnie nie znam się na elektronice. Proszę o dobór odbiornika, serw oraz zasilania dla modelu MiMi tak by wszystko ze sobą grało. Dodam, że posiadam nadajnik Cadet V3, FHSS V3 2,4GHz (w niedalekiej przyszłości do zmiany?)

 

 

pozdrawiam

post-19476-0-67225400-1515157867_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

dobieraj taką elektronike zeby Ci się pomiesciło wszsytko w kadłubie i dobrze wyważyło się , jak wejda serwa 9g to takie zapakuj jak nie to szukaj mniejszych 5g lub 3,7g , ja w swoim apogee mam 3,7g serwa i pakiet 220/7,4v, i zasilanie ubec jakies z allegro za 10zeta , wszystko zależy ile masz miejsca w kadłubie ,  :) pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powiedzmy tak(bo nie za bardzo się na tym znam, dopiero zaczynam przygodę z modelami), chciałbym taki nadajnik by był kompatybilny z większą ilością odbiorników - by posłużył parę lat, ewentualnie by były dostępne do tego nadajnika różne odbiorniki w sensie wieksza rozpietość kanałów w odbiorniku, bo do kadeta są chyba tylko 6ch. Cena odbiornika?? Powiedzmy do 1000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 1000 złotych to masz bardzo szeroki wachlarz ale po co aż tyle wydawac ? w

na początek wystarczy ci nadajnik z odb np 

https://abc-rc.pl/flysky-fs-i6-ia6  

 

ja mam turnigy 9x    odbiorniki pasuja od fly sky, hobby king 


u chinczyka tansze ale trzeba czekac 4-5 tyg na paczke

 

https://www.banggood.com/FlySky-FS-i6-2_4G-6CH-AFHDS-RC-Transmitter-With-FS-iA6B-Receiver-p-983537.html?rmmds=category&cur_warehouse=CN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach